|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Operations Management in Healthcare : Strategy and Practice by Michael Waldrum,

Objectstaat:
Vrijwel nieuw
The book condition is new, as seen in the photos.
Prijs:
US $123,99
OngeveerEUR 115,70
Verzendkosten:
US $4,13 (ongeveer EUR 3,85) Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Columbia, South Carolina, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 22 jun en di, 25 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:404932673595
Laatst bijgewerkt op 28 apr 2024 09:44:37 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Vrijwel nieuw
Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“The book condition is new, as seen in the photos.”
Subject Area
Business & Economics, Medical
Personalized
No
Educational Level
Adult & Further Education, High School
Level
Intermediate, Advanced, Proficiency, Business, Technical
Subject
Administration, Public Health, Production & Operations Management, Quality Control
ISBN
9780826126528
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Operations Management in Healthcare : Strategy and Practice
Author
Corinne Karuppan, Michael Waldrum, Nancy Dunlap
Publisher
Springer Publishing Company, Incorporated
Number of Pages
603 Pages

Over dit product

Product Information

Describing how to build a competitive edge by developing superior operations, this comprehensive, practice-oriented text illustrates how healthcare organisations can gain a competitive edge through superior operations - and demonstrates how to achieve them. Underscoring the importance of a strategic perspective, the book describes how to attain excellence in the four competitive priorities: quality, cost, delivery, and flexibility. The competitive priorities are interrelated, with excellent quality laying the foundation for performance in the other competitive priorities, and with targeted improvement initiatives having synergistic effects. The text stresses the benefits of aligning the entire operations system within the parameters of a business strategy. It equips students with a conceptual mental model of healthcare operations in which all concepts and tools fit together logically. With a hands-on approach, the book clearly demonstrates the "how-tos" of effectively managing a healthcare organisation. It describes how to negotiate the different perspectives of clinicians and administrators by offering a common platform for building competitive advantage. To bring the cultural context of a healthcare organisation to life, the book engages students with a series of short vignettes of a fictitious healthcare organisation as it strives to achieve the status of a highly reliable organisation. Integrated throughout are a variety of tools and quantitative techniques with step-by-step instructions to assist in problem solving and process improvements. Also included are mind maps linking competitive priorities and concepts, quick-reference icons, dashboards displaying measurement and process tracking, and boxed features. Several project ideas, team assignments, and creative thinking exercises are proposed. A comprehensive Instructor Packet and online tutorials further enhance the book's outstanding value. Key Features: Includes mind maps to connect competitive priorities, concepts, and tools. Provides an extensive tool kit for problem solving and process improvements. Presents icons throughout the text to emphasise competitive priorities and tool coverage. Emphasises measurement with dashboards and includes data files for statistical process control, queuing, and simulation. Demonstrates human dynamics and organizational challenges through realistic vignettes. Presents boxed features of frequently asked questions and real-world implementations of concepts. Provides comprehensive Instructor Packet and online tutorials.

Product Identifiers

Publisher
Springer Publishing Company, Incorporated
ISBN-10
0826126529
ISBN-13
9780826126528
eBay Product ID (ePID)
219148705

Product Key Features

Author
Corinne Karuppan, Michael Waldrum, Nancy Dunlap
Publication Name
Operations Management in Healthcare : Strategy and Practice
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Administration, Public Health, Production & Operations Management, Quality Control
Publication Year
2016
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics, Medical
Number of Pages
603 Pages

Additional Product Features

LCCN
2016-007628
Lc Classification Number
Ra971
Copyright Date
2016
Target Audience
Trade
Dewey Decimal
362.1068
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

349's Garage

349's Garage

98% positieve feedback
435 objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (137)

n***! (1399)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Purchased this book and paid for it and the seller got it ready to ship. Then the seller abruptly cancelled the order and refunded me saying that it was out of stock. How did they get it ready to ship if it was out of stock? Seems a little strange to me!
Opvolging van: n***!- Vervolgcommentaar op feedback gegeven door koper- Vervolgcommentaar op feedback gegeven door koper
Seller finally explained what happened. Apparently there was a mishap, and the book was damaged somehow. Happy that all of my money was immediately refunded, but if the seller had communicated what happened in the beginning, we could have avoided a negative feedback comment.
o***c (924)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fair price and quick shipping, good seller
r***x (442)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As described, and quick shipping! Thanks! A+ Seller!