Afbeelding 1 van 1
![Experiential Marketing : How to Get Customers to SENSE, FEEL, THINK, ACT, and... - Afbeelding 1 van 1](https://i.ebayimg.com/images/g/3tQAAOSwXuxmD236/s-l500.jpg)
Experiential Marketing : How to Get Customers to SENSE, FEEL, THINK, ACT, and...
Objectstaat:
2 beschikbaar
Verzendkosten:
Bevindt zich in: Castle Donington, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen do, 18 jul en ma, 5 aug tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 94,4% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:404902743340
Specificaties
- Objectstaat
- Book Title
- Experiential Marketing : How to Get Customers to SENSE, FEEL, THI
- ISBN
- 9781451636369
- Publication Year
- 2011
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Experiential Marketing: How to Get Customers to Sense, Feel, Think, Act, R
- Item Height
- 229mm
- Publisher
- Simon & Schuster
- Item Width
- 152mm
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 371g
- Number of Pages
- 304 Pages
Over dit product
Product Information
Engaging, enlightening, provocative, and sensational are the words people use to describe compelling experiences and these words also describe this extraordinary book by Bernd Schmitt. Moving beyond traditional features-and-benefits marketing, Schmitt presents a revolutionary approach to marketing for the branding and information age. Schmitt shows how managers can create holistic experiences for their customers through brands that provide sensory, affective, and creative associations as well as lifestyle marketing and social identity campaigns. In this masterful handbook of tools and techniques, Schmitt presents a battery of business cases to show how cutting-edge companies use experience providers such as visual identity, communication, product presence, Web sites, and service to create different types of customer experiences. To illustrate the essential concepts and frameworks of experiential marketing, Schmitt provides: SENSE cases on Nokia mobile phones, Hennessy cognac, and Procter & Gamble's Tide Mountain Fresh detergent; FEEL cases on Hallmark, Campbell's Soup, and Haagen Dazs Cafes in Asia, Europe, and the United States; THINK cases on Apple Computer's revival, Genesis ElderCare, and Siemens; ACT cases on Gillette's Mach3, the Milk Mustache campaign, and Martha Stewart Living; RELATE cases on Harley-Davidson, Tommy Hilfiger, and Wonderbra. Using the New Beetle and Sony as examples, Schmitt discusses the strategic and implementation intricacies of creating holistic experiences for customers. In an intriguing final chapter, he presents turn-around techniques such as Objective: To Dream, Send in the Iconoclasts, and Quit the Bull, to show how traditional marketing firms can transform themselves into experience-oriented organizations. This book will forever change your perception of customers, marketing, and brands -- from Amtrak and Singapore Airlines to Herbal Essences products and Gwyneth Paltrow.
Product Identifiers
Publisher
Simon & Schuster
ISBN-13
9781451636369
eBay Product ID (ePID)
138551776
Product Key Features
Publication Name
Experiential Marketing: How to Get Customers to Sense, Feel, Think, Act, R
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2011
Type
Textbook
Number of Pages
304 Pages
Dimensions
Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
371g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Far Corner Europe Limited
Barbara Blake
19-20 Bourne Court
Southend Road
Woodford Green
Essex
IG8 8HD
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 307932304
Handelsregistratienummer:
- 10691061
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 10691061
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:404902743340
Verzending en verwerking
Objectlocatie:
Castle Donington, Verenigd Koninkrijk
Wordt verzonden naar:
Wereldwijd
Uitgesloten:
Afghanistan, Angola, Botswana, Brazilië, Frankrijk, Frans-Guyana, Frans-Polynesië, Guadeloupe, Jemen, Laos, Lesotho, Libië, Macedonië, Martinique, Mauritius, Nauru, Nigeria, Oekraïne, Russische Federatie, Réunion, Saudi-Arabië, Seychellen, Somalië, Swaziland, Tadzjikistan, Tsjaad, Turkije, Turkmenistan, Uruguay, Venezuela
Verzending en verwerking | Elk volgende object | Tot | Service | Levering*Zie opmerkingen over levering |
---|---|---|---|---|
GBP 15,99 (ongeveer EUR 18,90) | GBP 15,99 (ongeveer EUR 18,90) | Verenigde Staten | Standaardverzending (Standard Int'l Postage) |
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 10 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.404902743340
Btw voor objectnr.404902743340
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat/provincie | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
30 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (82.253)
i***8 (170)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
ok
h***o (229)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
It arrived in good conditions and way earlier than expected. Thank you so much!
b***n (393)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Quite pricey for the quality