Hebt u iets om te verkopen?

Mechanistic Relationships Between Development and Learning : Report of the Da...

Objectstaat:
Nieuw
2 beschikbaar
Prijs:
GBP 291,67
OngeveerEUR 344,79
Verzendkosten:
GBP 15,99 (ongeveer EUR 18,90) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Castle Donington, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen di, 16 jul en do, 1 aug tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 10 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:404889991236
Laatst bijgewerkt op 17 jun 2024 12:23:21 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
Mechanistic Relationships Between Development and Learning : Repo
ISBN
9780471977025
Subject Area
Developmental Psychology, Biological Psychology
Publication Name
Mechanistic Relationships between Development and Learning
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
Subject
Biology
Publication Year
1998
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
235mm
Author
Thomas J. Carew, R. Menzel, C. J. Shatz
Item Width
160mm
Item Weight
618g
Number of Pages
336 Pages

Over dit product

Product Information

At the turn of the century, the pioneering neuroscientist Ramon y Cajal articulated the hypothesis that growth processes involved in the development of the central nervous system may persist into adulthood, where they might be retained to mediate the formation and maintenance of memory. Over the decades since Cajal s seminal suggestion, extensive experimental attention has been directed at elucidating the cellular and molecular mechanisms underlying both neuronal development and learning and memory. Many exciting technical and conceptual advances have been made on each front. Thus, as we approach the end of this century, the field is now poised to assess the status of Cajal s provocative hypothesis directly. This volume reflects a highly interdisciplinary dialog among experts in the fields of development and learning and memory, who came together not only to assess the validity of the general hypotheses that development and learning might share mechanistic features, but also to identify issues, preparations, and paradigms that would allow for a rigorous evaluation of ways to advance the hypothesis, on the one hand, and determine its fundamental limitations, on the other. Towards this end, the volume is organized into four levels of analysis: behavioral, systems, cellular, and molecular. At each level, neuroscientists from the general fields of development and learning engage in lively exchange of ideas which serve to highlight the similarities and differences of both the concepts and the experimental approaches used in their diverse fields. The result of this endeavor is a collection of seminal chapters and summary reports that provide a novel synthesis of important advances in two exciting areas of modern neuroscience. Goal of this Dahlem Workshop: to evaluate the validity of the general thesis that mechanisms utilized in the development of the nervous system are reutilized in the adult to mediate formation and maintenance of memory.

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9780471977025
eBay Product ID (ePID)
88454888

Product Key Features

Subject Area
Developmental Psychology, Biological Psychology
Author
Thomas J. Carew, R. Menzel, C. J. Shatz
Publication Name
Mechanistic Relationships between Development and Learning
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Biology
Publication Year
1998
Type
Textbook
Number of Pages
336 Pages

Dimensions

Item Height
235mm
Item Width
160mm
Item Weight
618g

Additional Product Features

Series Title
Dahlem Workshop Reports- (Ls) Life Sciences
Country/Region of Manufacture
United States
Editor
R. Menzel, Thomas J. Carew, C. J. Shatz

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Far Corner Europe Limited
Barbara Blake
19-20 Bourne Court
Southend Road
Woodford Green
Essex
IG8 8HD
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@kusredroyabe
Btw-nummer:
  • GB 307932304
Handelsregistratienummer:
  • 10691061
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 10691061
superbookdeals

superbookdeals

94,4% positieve feedback
294K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
4.7
Communicatie
4.6
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (82.236)

l***l (21)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent condition
p***a (376)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Tutto perfetto
g***s (6687)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent seller and highly recommended to all. Thanks again