|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Christian Hoffmann Pragmatics of Social Media (Gebundene Ausgabe)

Objectstaat:
Nieuw
8 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: 60502, Verenigde Staten
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:404811790639
Laatst bijgewerkt op 25 mei 2024 01:16:42 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Publikationsname
Pragmatics of Social Media
Autor
Wolfram Bublitz, Christian Hoffmann
Contributor
Wolfram Bublitz (Edited by)
Produktart
Gebundene Ausgabe
ISBN-10
3110439697
EAN
9783110439694
ISBN
9783110439694
Verlag
De Gruyter Mouton
Genre
Society & Culture
Thematik
Language & Reference
Release date
11/09/2017
Sprache
Englisch
Herstellungsland und -region
DE
Höhe
240mm
Länge
170mm
Gewicht
1346g
Buchreihe
Handbooks of Pragmatics [HOPS]
Format
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr
2017
Anzahl der Seiten
Xiii Seiten

Over dit product

Produktinformation

This handbook provides a comprehensive overview of the pragmatics of social media, i.e. of digitally mediated and Internet-based platforms which are interactively used to share and edit self- and other-generated textual and audio-visual messages. Its five parts offer state-of-the-art reviews and critical evaluations in the light of on-going developments: Part I The Nature of Social Media sets up the conceptual groundwork as it explores key concept such as social media, participation, privacy/publicness. Part II Social Media Platforms focuses on the pragmatics of single platforms such as YouTube, Facebook. Part III Social Media and Discourse covers the micro-and macro-level organization of social media discourse, while Part IV Social Media and Identity reveals the multifarious ways in which users collectively (re-)construct aspects of their identities. Part V Social Media and Functions/Speech Acts surveys pragmatic studies on speech act functions such as disagreeing, complimenting, requesting. Each contribution provides a state-of-the-art review together with a critical evaluation of the existing research.

Produktkennzeichnungen

Herausgeber
Wolfram Bublitz, Christian Hoffmann
ISBN-10
3110439697
ISBN-13
9783110439694
eBay Product ID (ePID)
237073737

Produkt Hauptmerkmale

Sprache
Englisch
Anzahl der Seiten
Xiii Seiten
Verlag
De Gruyter Mouton
Publikationsname
Pragmatics of Social Media
Autor
Wolfram Bublitz, Christian Hoffmann
Format
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr
2017

Zusätzliche Produkteigenschaften

Hörbuch
No
Item Length
24cm
Item Height
4cm
Item Width
17cm
Nummer Innerhalb der Serie
11
Item Weight
1kg
Buchreihe
Handbooks of Pragmatics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Rarewaves USA
Kathryn Searle
10100 W Sample Rd
Ste 101
33065 Coral Springs, FL
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.asu-sevawerar@3kuyabe
Btw-nummer:
  • GB 864 1548 11
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
rarewaves-united

rarewaves-united

98,4% positieve feedback
1,2M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.8
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (430.460)

g***g (7)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excelente libro
l***9 (273)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item did not arrive.
h***n (130)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Quick delivery