|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Christina Inge Marketing Metrics (Hardback)

Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
Objectstaat:
Nieuw
Meer dan 10 beschikbaar
Prijs:
US $131,53
OngeveerEUR 121,49
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: 60502, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 1 jun en do, 6 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:404384887046
Laatst bijgewerkt op 25 apr 2024 16:45:03 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
Marketing Metrics
Title
Marketing Metrics
Subtitle
Leverage Analytics and Data to Optimize Marketing Strategies
ISBN-10
1398606618
EAN
9781398606616
ISBN
9781398606616
Genre
Business & Finance
Release Date
09/03/2022
Release Year
2022
Country/Region of Manufacture
GB
Publication Year
2022
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Marketing Metrics : Leverage Analytics and Data to Optimize Marketing Strategies
Item Height
1.1in
Author
Christina Inge
Item Length
9.4in
Publisher
Kogan Page, The Limited
Item Width
6.5in
Item Weight
27 Oz
Number of Pages
336 Pages

Over dit product

Product Information

Create customer-centric marketing, establish channel ROI and build your brand with this jargon-free and step-by-step guide to unlocking the full power of data and analytics.

Product Identifiers

Publisher
Kogan Page, The Limited
ISBN-10
1398606618
ISBN-13
9781398606616
eBay Product ID (ePID)
10057273565

Product Key Features

Author
Christina Inge
Publication Name
Marketing Metrics : Leverage Analytics and Data to Optimize Marketing Strategies
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2022
Type
Textbook
Number of Pages
336 Pages

Dimensions

Item Length
9.4in
Item Height
1.1in
Item Width
6.5in
Item Weight
27 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.125
Reviews
This is a book for anyone who is interested in learning about the numbers and data behind successful marketing campaigns. From direct mail to email, social to mobile, whatever channel is being used to market products and services, you'll learn what it takes to set goals with confidence, gather the data and analyze the results.It's a book for anybody who wants to ace the subject of Marketing Analytics., For years I've turned to my friend and colleague Christina Inge for any and all questions related to marketing metrics. Not only does she know the subject inside and out, she explains it in simple and clear ways for those of us who are novices. Now that I have my copy of Marketing Metrics , I may not need to bug Christina quite so much!, Whether you're justifying your marketing spend or trying to predict future market conditions, measurement skills are key to a successful marketing career. This book insightfully weaves practical measurement tips and techniques into a series of strategic frameworks that will help marketers make the right choices no matter what the challenge may be., Christina J Inge dives deep into building a data-driven culture to catalyze business growth. She goes beyond best practices and details techniques that any business can deploy to make better decisions based on data.
Table of Content
01: Data-driven strategy; 02: Customer data - The core four; 03: Metrics-driven customer journeys and personas; 04: Channel metrics; 05: Data-driven branding; 06: Content marketing metrics frameworks; 07: Content marketing: the essential metrics; 08: Data-driven product strategy; 09: Price and place metrics; 10: Marketing performance metrics; 11: Data governance and the new privacy laws; 12: Building dashboards and data evangelism; 13: What are the skills of a metrics-driven marketer?; 14: Marketing metrics resources; 15: Dictionary of marketing metrics and related terms
Copyright Date
2022
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General, E-Commerce / Internet Marketing, Commerce, Strategic Planning
Lccn
2022-026862
Dewey Decimal
658.8340285
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Rarewaves-USA
Kathryn Searle
10100 W Sample Rd
Ste 101
33065 Coral Springs, FL
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.asu-sevawerar@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
rarewaves-usa

rarewaves-usa

97,2% positieve feedback
1,2M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.8
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (443.597)

h***1 (39)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great seller. Will order from again
i***i (117)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Took a long time to receive
w***n (74)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
item delivered timely as described