Hebt u iets om te verkopen?

Customer Relationship Management: Concept, Strategy, and Tools by V Kumar: Used

Laatste beschikbare object
Objectstaat:
Goed
Laatste stuk / 1 verkocht
Prijs:
US $21,88
OngeveerEUR 20,17
Verzendkosten:
Gratis Standard Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Sparks, Nevada, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 17 jun en za, 22 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:404124148232
Laatst bijgewerkt op 02 mei 2024 15:56:05 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Publication Date
2018-05-04
Edition Number
3
Pages
411
ISBN
3662553805
Book Title
Customer Relationship Management : Concept, Strategy, and Tools
Book Series
Springer Texts in Business and Economics Ser.
Item Length
10 in
Original Language
English
Publisher
Springer Berlin / Heidelberg
Edition
3
Publication Year
2018
Format
Hardcover
Language
English
Illustrator
Yes
Author
Werner Reinartz, V. Kumar
Genre
Computers, Business & Economics, Mathematics
Topic
Customer Relations, Probability & Statistics / General, Databases / General
Item Width
7 in
Item Weight
47.8 Oz
Number of Pages
Xxv, 411 Pages

Over dit product

Product Information

This book closely examines the strategic and tactical aspects of customer relationship management as it stands today. Benefiting advanced students and working executives, the book stresses economic customer value as the guiding concept for marketing decisions.

Product Identifiers

Publisher
Springer Berlin / Heidelberg
ISBN-10
3662553805
ISBN-13
9783662553800
eBay Product ID (ePID)
240028512

Product Key Features

Book Title
Customer Relationship Management : Concept, Strategy, and Tools
Edition
3
Author
Werner Reinartz, V. Kumar
Original Language
English
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Customer Relations, Probability & Statistics / General, Databases / General
Book Series
Springer Texts in Business and Economics Ser.
Publication Year
2018
Illustrator
Yes
Genre
Computers, Business & Economics, Mathematics
Number of Pages
Xxv, 411 Pages

Dimensions

Item Length
10 in
Item Width
7 in
Item Weight
47.8 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5415.5-5415.53
Table of Content
CRM: Conceptual Foundation: Strategic CRM Today.- Concepts of Customer Value.- Strategic CRM: Strategic CRM.- Implementing the CRM Strategy.- Analytical CRM: Customer Analytics Part I.- Customer Analytics Part II.- Data Mining.- Using Databases.- Operational CRM: Software Tools and Dashboards.- Loyalty Programs: Design and Effectiveness.- Campaign Management.- Impact of CRM on Marketing Channels.- CRM Issues in the Business-To-Business Context.- Customer Privacy Concerns and Privacy Protective Responses.- CRM in Social Media.- Advances in CRM Applications: Applications of CRM in B2B and B2C Scenarios Part II.- Future of CRM.
Copyright Date
2018
Dewey Decimal
658.812
Dewey Edition
22

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% positieve feedback
1,8M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (462.190)

0***0 (33)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book came in great shape
b***s (18)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item as described, Fast Shipping. Thank you
y***b (10)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
arrived in timely manner. worthwhile.