Afbeelding 1 van 7
Managing Knock Your Socks Off Service by Chip R Bell & Ron Zemke
Objectstaat:
Verzendkosten:
Bevindt zich in: Del Rio, Texas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 22 jun en do, 27 jun tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 99,2% positive feedback
Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:404035352186
Specificaties
- Objectstaat
- Subjects
- Personal & Professional Development
- ISBN
- 9780814477847
- EAN
- 9780814477847
- Book Title
- Managing Knock Your Socks Off Service
- Book Series
- Knock Your Socks Off Ser.
- Item Length
- 9 in
- Publisher
- Amacom
- Publication Year
- 1992
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Illustrator
- Bush, John, Yes
- Item Height
- 0.5 in
- Genre
- Business & Economics
- Topic
- Customer Relations, General
- Item Width
- 6 in
- Item Weight
- 12 Oz
- Number of Pages
- 136 Pages
Over dit product
Product Information
In Delivering Knock Your Socks off Service, Ron Zemke gave service providers a crash course in how to care for customers. Now, in Managing Knock Your Socks Off Service, Zemke and Chip Bell show managers how to make exemplary service ""happen"" in their organization over and over again. As Zemke and Bell point out, having excellent service providers is only half of the service battle. For without support and appreciation for a good job, and the right systems to deliver what they've promised customers, service providers soon wither and die - or quit. And worse, customers go off in search of care. Written for front-line managers, supervisors, and owners of small companies, Managing Knock Your Socks Off Service shows how to create good service on a day-to-day, real-time, every-time basis. Zemke and Bell present eight clear goals for ensuring superior service: 1. Find and retain quality people 2. Know your customers intimately 3. Focus your unit on a specific organizational purpose 4. Create easy-to-do-business-with delivery systems 5. Train - and support - employees 6. Involve and empower employees 7. Recognize and reward good performance 8. Set the tone and lead the way through your personal example In spirited detail, Managing Knock Your Socks Off Service presents practical ways to achieve excellence in each of these vital areas. Chapters are filled with quotes from service standard-setters, such as Marriott, Federal Express, and Southwest Airlines. According to Zemke and Bell: ""The corporate hero of the 1990's will be the manager who understands the design, development, and delivery of high-quality service."" Managing Knock Your Socks Off Service will help create a new generation of service quality heroes." "
Product Identifiers
Publisher
Amacom
ISBN-10
0814477844
ISBN-13
9780814477847
eBay Product ID (ePID)
1009122
Product Key Features
Book Title
Managing Knock Your Socks Off Service
Illustrator
Bush, John, Yes
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Customer Relations, General
Publication Year
1992
Book Series
Knock Your Socks Off Ser.
Genre
Business & Economics
Number of Pages
136 Pages
Dimensions
Item Length
9 in
Item Height
0.5 in
Item Width
6 in
Item Weight
12 Oz
Additional Product Features
Age Range
17-17
Target Audience
Trade
Lccn
91-048064
Dewey Decimal
658.8/12
Dewey Edition
22
Objectbeschrijving van de verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:404035352186
Verzending en verwerking
Objectlocatie:
Del Rio, Texas, Verenigde Staten
Wordt verzonden naar:
Afghanistan, Albanië, Algerije, Andorra, Angola, Anguilla, Antigua en Barbuda, Argentinië, Armenië, Aruba, Australië, Azerbeidzjan, Bahama's, Bahrein, Bangladesh, België, Belize, Benin, Bermuda, Bhutan, Bolivia, Bosnië en Herzegovina, Botswana, Brazilië, Brunei Darussalam, Bulgarije, Burkina Faso, Burundi, Cambodja, Canada, Centraal-Afrikaanse Republiek, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Cyprus, Democratische Republiek Congo, Denemarken, Djibouti, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Ecuador, Egypte, El Salvador, Equatoriaal-Guinea, Eritrea, Estland, Ethiopië, Fiji, Filipijnen, Finland, Frankrijk, Gabon, Gambia, Georgië, Ghana, Gibraltar, Grenada, Griekenland, Groenland, Guatemala, Guinee, Guinee-Bissau, Guyana, Haïti, Honduras, Hongarije, Hongkong, IJsland, Ierland, India, Indonesië, Israël, Italië, Ivoorkust, Jamaica, Japan, Jemen, Jordanië, Kaaimaneilanden, Kaapverdische eilanden, Kameroen, Kazachstan, Kenia, Kirgizië, Kiribati, Koeweit, Kroatië, Laos, Lesotho, Letland, Libanon, Liberia, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macau, Macedonië, Madagaskar, Malawi, Maldiven, Maleisië, Mali, Malta, Marokko, Mauritanië, Mauritius, Mexico, Moldavië, Monaco, Mongolië, Montenegro, Montserrat, Mozambique, Namibië, Nauru, Nederland, Nepal, Nicaragua, Nieuw-Zeeland, Niger, Nigeria, Noorwegen, Oeganda, Oezbekistan, Oman, Oostenrijk, Pakistan, Panama, Papoea-Nieuw-Guinea, Paraguay, Peru, Polen, Portugal, Qatar, Republiek Congo, Roemenië, Rwanda, Saint Kitts en Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent en de Grenadines, San Marino, Saudi-Arabië, Senegal, Servië, Seychellen, Sierra Leone, Singapore, Slovenië, Slowakije, Solomoneilanden, Spanje, Sri Lanka, Suriname, Swaziland, Tadzjikistan, Taiwan, Tanzania, Thailand, Togo, Tonga, Trinidad en Tobago, Tsjaad, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Turkmenistan, Turks- en Caicoseilanden, Uruguay, Vanuatu, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Wallis en Futuna, Westelijk Samoa, Zambia, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland
Uitgesloten:
Barbados, Frans-Guyana, Frans-Polynesië, Guadeloupe, Libië, Martinique, Nieuw-Caledonië, Oekraïne, Russische Federatie, Réunion, Venezuela
Verzending en verwerking | Tot | Service | Levering*Zie opmerkingen over levering |
---|---|---|---|
US $4,13 (ongeveer EUR 3,86) | Verenigde Staten | Voordelige verzending (USPS Media MailTM) | Geschatte levering tussen za, 22 jun en do, 27 jun tot 43230 |
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 3 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.404035352186
Btw voor objectnr.404035352186
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat/provincie | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Terugbetaling wordt verstrekt als | Kosten voor retourzending |
---|---|---|
30 dagen | Geld terug | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
Feedback verkoper (1.325)
i***r (4078)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very positive
l***n (101)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As described, quick shipping. A+++++
r***7 (15772)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Awesome book in VGC. Super fast delivery. A+A+A+A+