Hebt u iets om te verkopen?

Managing Knock Your Socks Off Service by Chip R Bell & Ron Zemke

Objectstaat:
Goed
Prijs:
US $3,50
OngeveerEUR 3,27
Verzendkosten:
US $4,13 (ongeveer EUR 3,86) Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Del Rio, Texas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 22 jun en do, 27 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:404035352186
Laatst bijgewerkt op 09 aug 2023 21:39:58 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Subjects
Personal & Professional Development
ISBN
9780814477847
EAN
9780814477847
Book Title
Managing Knock Your Socks Off Service
Book Series
Knock Your Socks Off Ser.
Item Length
9 in
Publisher
Amacom
Publication Year
1992
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Bush, John, Yes
Item Height
0.5 in
Author
Ron Zemke, Chip R. Bell
Genre
Business & Economics
Topic
Customer Relations, General
Item Width
6 in
Item Weight
12 Oz
Number of Pages
136 Pages

Over dit product

Product Information

In Delivering Knock Your Socks off Service, Ron Zemke gave service providers a crash course in how to care for customers. Now, in Managing Knock Your Socks Off Service, Zemke and Chip Bell show managers how to make exemplary service ""happen"" in their organization over and over again. As Zemke and Bell point out, having excellent service providers is only half of the service battle. For without support and appreciation for a good job, and the right systems to deliver what they've promised customers, service providers soon wither and die - or quit. And worse, customers go off in search of care. Written for front-line managers, supervisors, and owners of small companies, Managing Knock Your Socks Off Service shows how to create good service on a day-to-day, real-time, every-time basis. Zemke and Bell present eight clear goals for ensuring superior service: 1. Find and retain quality people 2. Know your customers intimately 3. Focus your unit on a specific organizational purpose 4. Create easy-to-do-business-with delivery systems 5. Train - and support - employees 6. Involve and empower employees 7. Recognize and reward good performance 8. Set the tone and lead the way through your personal example In spirited detail, Managing Knock Your Socks Off Service presents practical ways to achieve excellence in each of these vital areas. Chapters are filled with quotes from service standard-setters, such as Marriott, Federal Express, and Southwest Airlines. According to Zemke and Bell: ""The corporate hero of the 1990's will be the manager who understands the design, development, and delivery of high-quality service."" Managing Knock Your Socks Off Service will help create a new generation of service quality heroes." "

Product Identifiers

Publisher
Amacom
ISBN-10
0814477844
ISBN-13
9780814477847
eBay Product ID (ePID)
1009122

Product Key Features

Book Title
Managing Knock Your Socks Off Service
Author
Ron Zemke, Chip R. Bell
Illustrator
Bush, John, Yes
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Customer Relations, General
Publication Year
1992
Book Series
Knock Your Socks Off Ser.
Genre
Business & Economics
Number of Pages
136 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Height
0.5 in
Item Width
6 in
Item Weight
12 Oz

Additional Product Features

Age Range
17-17
Target Audience
Trade
Lccn
91-048064
Dewey Decimal
658.8/12
Dewey Edition
22

Objectbeschrijving van de verkoper

Outdoor Shed

Outdoor Shed

99,2% positieve feedback
4,3K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (1.325)

i***r (4078)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very positive
l***n (101)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As described, quick shipping. A+++++
r***7 (15772)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Awesome book in VGC. Super fast delivery. A+A+A+A+