|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Modeling Markets: Analyzing Marketing Phenomena and Improving Marketing Decision

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
US $188,13
OngeveerEUR 174,72
Verzendkosten:
Gratis Standard Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Sparks, Nevada, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 9 mei en di, 14 mei tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:402931638784
Laatst bijgewerkt op 03 apr 2024 14:02:03 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
Modeling Markets: Analyzing Marketing Phenomena and Improving Mar
Publication Date
2014-11-13
ISBN
9781493920853
Publication Year
2014
Series
International Series in Quantitative Marketing Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Modeling Markets : Tools for Analyzing Marketing Phenomena and Improving Decision Making
Author
T. H. a Bijmolt, Koen H. Pauwels, Peter S. H. Leeflang, J. E. Wieringa
Item Length
9.3in
Publisher
Springer New York
Item Width
6.1in
Item Weight
294 Oz
Number of Pages
Xiv, 408 Pages

Over dit product

Product Information

This book is about how models can be developed to represent demand and supply on markets, where the emphasis is on demand models. Its primary focus is on models that can be used by managers to support marketing decisions. Modeling Markets presents a comprehensive overview of the tools and methodologies that managers can use in decision making. It has long been known that even simple models outperform judgments in predicting outcomes in a wide variety of contexts. More complex models potentially provide insights about structural relations not available from casual observations. In this book, the authors present a wealth of insights developed at the forefront of the field, covering all key aspects of specification, estimation, validation and use of models. The most current insights and innovations in quantitative marketing are presented, including in-depth discussion of Bayesian estimation methods. Throughout the book, the authors provide examples and illustrations. This book will be of interest to researchers, analysts, managers and students who want to understand, develop or use models of marketing phenomena.

Product Identifiers

Publisher
Springer New York
ISBN-10
1493920855
ISBN-13
9781493920853
eBay Product ID (ePID)
203845164

Product Key Features

Author
T. H. a Bijmolt, Koen H. Pauwels, Peter S. H. Leeflang, J. E. Wieringa
Publication Name
Modeling Markets : Tools for Analyzing Marketing Phenomena and Improving Decision Making
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2014
Series
International Series in Quantitative Marketing Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
Xiv, 408 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Width
6.1in
Item Weight
294 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5410-5417.5
Table of Content
Building models for markets.- Model specification.- Data.- Estimation and testing.- Validation and testing.- Re-estimation: introduction to more advanced estimation methods.- Examples of models for aggregate demand.- Individual demand models.- Examples of database marketing models.- Use: implementation issues.- Appendix A: Matrix algebra.
Copyright Date
2015
Topic
Marketing / General, Operations Research, Management
Intended Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% positieve feedback
1,7M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (457.409)

x***r (21)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
N/A
n***3 (281)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Gorgeous book in new condition. Pleased with my purchase ❤️ Seller was friendly and helpful when I realized the shipping address was an old one and made arrangements for me to get it at my address. Thank you!
t***s (420)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
a beautiful book, in the condition expected - thank you.