Afbeelding 1 van 7
Afbeelding 1 van 7
WILLIAM WALLACE, Man and Myth. Graeme Morton 2001 Hardback
Objectstaat:
“AS NEW CONDITION”
Vrijwel nieuw
Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Afgelopen: 20 mei 2024 23:19:04 CEST
Verzendkosten:
GBP 25,05 (ongeveer EUR 29,86) International Priority Shipping naar Verenigde Staten via eBay's Internationale verzending.
Bevindt zich in: Nottingham, Verenigd Koninkrijk
Invoerkosten:
Gratis (bedrag wordt bevestigd bij Betalen)
Levering:
Geschatte levering tussen do, 3 okt en do, 10 okt tot 43230
Inclusief internationale tracking
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:395402784016
Specificaties
- Objectstaat
- Vrijwel nieuw
- Opmerkingen van verkoper
- “AS NEW CONDITION”
- Personalised
- No
- Book Title
- WILLIAM WALLACE
- Signed
- No
- Book Series
- Historical
- Ex Libris
- No
- Narrative Type
- Non-Fiction
- Publisher
- Sutton Publishing
- Original Language
- English
- Intended Audience
- Adults
- Inscribed
- No
- Vintage
- No
- Publication Year
- 2001
- Type
- HISTORY
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Features
- Dust Jacket, Illustrated
- Genre
- History
- Topic
- HISTORY
- Country/Region of Manufacture
- United Kingdom
- Personalise
- No
Objectbeschrijving van de verkoper
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.