Afbeelding 1 van 10
Dell Latitude 5510 Intel Core i5-10310U V-Pro 8GB RAM 256GB SSD
Objectstaat:
Verzendkosten:
Bevindt zich in: San Jose, California, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 27 jun en di, 2 jul tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 100% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:395390319152
Specificaties
- Objectstaat
- Processor
- Intel Core i5 10th Gen.
- Screen Size
- 15.6 in
- Color
- Silver
- RAM Size
- 8 GB
- SSD Capacity
- 256 GB
- GPU
- Intel UHD Graphics
- Processor Speed
- 1.70 GHz
- Brand
- Dell
- Series
- Latitude
- Type
- Notebook/Laptop
- Release Year
- 2020
- Maximum Resolution
- 1920 x 1080
- Model
- Dell Latitude E5510
- Features
- Backlit Keyboard, Bluetooth, Built-in Microphone, Built-in Webcam
- Hard Drive Capacity
- 256 GB
- Storage Type
- SSD (Solid State Drive)
Objectbeschrijving van de verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:395390319152
Verzending en verwerking
Objectlocatie:
San Jose, California, Verenigde Staten
Wordt verzonden naar:
Australië, Bahrein, België, Bulgarije, Canada, Chili, Colombia, Cyprus, Denemarken, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Indonesië, Italië, Japan, Koeweit, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Maleisië, Malta, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Taiwan, Thailand, Tsjechië, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland
Uitgesloten:
APO/FPO, Alaska/Hawaï, Amerikaanse protectoraten, Barbados, Frans-Guyana, Frans-Polynesië, Guadeloupe, Libië, Martinique, Nieuw-Caledonië, Oekraïne, Russische Federatie, Réunion, Venezuela
Verzending en verwerking | Tot | Service | Levering*Zie opmerkingen over levering |
---|---|---|---|
Gratis verzending | Verenigde Staten | Standaardverzending (USPS Ground Advantage®) | Geschatte levering tussen do, 27 jun en di, 2 jul tot 43230 |
US $39,55 (ongeveer EUR 37,02) | Verenigde Staten | Expresverzending (USPS Priority Mail®) | Geschatte levering tussen do, 27 jun en di, 2 jul tot 43230 |
US $105,15 (ongeveer EUR 98,44) | Verenigde Staten | Expresverzending (USPS Priority Mail Express®) | Geschatte levering tussen do, 27 jun en za, 29 jun tot 43230 |
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 3 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.395390319152
Btw voor objectnr.395390319152
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat/provincie | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Terugbetaling wordt verstrekt als | Kosten voor retourzending |
---|---|---|
30 dagen | Geld terug | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (217)
i***m (210)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Just as advertised.good price. Worked perfectly
0***d (821)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
calidad y a tiempo
c***m (181)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Laptop DID NOT WORK when I bought it! Seller quickly accepted return, but beware!
Antwoord van: itekcareusa- Feedback beantwoord door verkoper itekcareusa.- Feedback beantwoord door verkoper itekcareusa.
Thanks for your feedback. As we mentioned in the message with you, it was the automatic software update problem that why it stuck in the recovery screen. When we received the laptop back, we already restarted it and it works normally. We always try all of our best to support our customers so customer doesn't need to be aware us. We didn't make customer feel frustrated when the item has problems. Again, thank you!