Deze aanbieding is door de verkoper beëindigd op za, 21 sep om 5:15 PM omdat het object niet langer beschikbaar is.
Verzending en leveringKlik op Zie details voor aanvullende informatie over verzending en retourzendingen.
Hebt u iets om te verkopen?

Social Media Marketing All-in-One For Dummies , Jan Zimmerman

Gently Loved Books
  • (107940)
  • Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $5,50
OngeveerEUR 4,92
Objectstaat:
Goed
    Snel, anders bent u te laat. 1 persoon volgt dit object.
    Andere mensen hebben dit gekocht. Er is er al 1 verkocht.
    Verzendkosten:
    Gratis Economy Shipping.
    Bevindt zich in: Imperial, Missouri, Verenigde Staten
    Levering:
    Geschatte levering tussen ma, 30 sep en do, 3 okt tot 43230
    De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
    Retourbeleid:
    30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
    Betalingen:
        

    Winkel met vertrouwen

    Geld-terug-garantie van eBay
    Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
    De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
    eBay-objectnummer:395381505689
    Laatst bijgewerkt op 30 jul 2024 16:34:18 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

    Specificaties

    Objectstaat
    Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
    ISBN
    9780470584682
    Book Title
    Social Media Marketing All-In-One for Dummies
    Publisher
    Wiley & Sons, Incorporated, John
    Item Length
    9.3 in
    Publication Year
    2010
    Format
    Trade Paperback
    Language
    English
    Illustrator
    Yes
    Item Height
    1.8 in
    Author
    Doug Sahlin, Lena West, Jan Zimmerman
    Genre
    Computers, Business & Economics, Social Science
    Topic
    Media Studies, Web / Social Media, E-Commerce / Internet Marketing
    Item Weight
    42.2 Oz
    Item Width
    7.4 in
    Number of Pages
    840 Pages

    Over dit product

    Product Information

    Face Facebook, link up with LinkedIn, and tweet with Twitter using this all-in-one guide!Marketing your business through social media isn't rocket science. Here's how to apply the marketing savvy you already have to the social media your prospects are using, helping you get and keep more customers, make more sales, and boost your bottom line.Find the business side - explore the variety of social media options and research where your target audience hangs outCollect your tools - discover ways to simplify posting in multiple locations and how to monitor activityEstablish your presence - start a blog or podcast to build a followingFollow and be followed - find the right people to follow on Twitter and get them to follow youFan out - showcase your company with a customized Facebook business pageFollow up - use analytics to assess the success of your social media campaignOpen the book and find:Tips for finding your target marketImportant legal considerationsStep-by-step guidance for setting up a campaignLots of helpful technology toolsBlogging and podcasting adviceHow to make Twitter pay off for your businessTools for analyzing your success in each mediumWhen to move forward and when to pull back8 books in 1The Social Media MixCybersocial ToolsBlogs, Podcasts, and VlogsTwitterrFacebookrLinkedInrOther Social Media Marketing SitesMeasuring Results; Building On Your Success

    Product Identifiers

    Publisher
    Wiley & Sons, Incorporated, John
    ISBN-10
    0470584688
    ISBN-13
    9780470584682
    eBay Product ID (ePID)
    80542153

    Product Key Features

    Book Title
    Social Media Marketing All-In-One for Dummies
    Number of Pages
    840 Pages
    Language
    English
    Publication Year
    2010
    Topic
    Media Studies, Web / Social Media, E-Commerce / Internet Marketing
    Illustrator
    Yes
    Genre
    Computers, Business & Economics, Social Science
    Author
    Doug Sahlin, Lena West, Jan Zimmerman
    Format
    Trade Paperback

    Dimensions

    Item Height
    1.8 in
    Item Weight
    42.2 Oz
    Item Length
    9.3 in
    Item Width
    7.4 in

    Additional Product Features

    Intended Audience
    Trade
    Dewey Edition
    22
    Dewey Decimal
    658.872
    Lc Classification Number
    Hf5415.1265

    Objectbeschrijving van de verkoper

    Gently Loved Books

    Gently Loved Books

    99,5% positieve feedback
    572K objecten verkocht
    Lid geworden op mei 2019
    We have one of the best selections of Gently Loved Books. We are a small family owned business located in St. Louis Missouri, who strive to offer affordable books for all to enjoy. Each order comes ...
    Meer weergeven

    Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

    Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
    Nauwkeurige beschrijving
    4.9
    Redelijke verzendkosten
    5.0
    Verzendtijd
    5.0
    Communicatie
    5.0
    Ingeschreven als zakelijke verkoper

    Feedback verkoper (135.594)