|Aangeboden in rubriek:
Deze aanbieding is door de verkoper beëindigd op di, 30 apr om 12:33 AM omdat het object niet langer beschikbaar is.
Hebt u iets om te verkopen?

Spawn #25 - Key Issue Image Comics 1994 High Grade

Objectstaat:
niet opgegeven
Prijs:
US $1,99
OngeveerEUR 1,83
Verzendkosten:
US $6,99 (ongeveer EUR 6,44) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Saint John, Indiana, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 31 mei en ma, 3 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:395369043844

Specificaties

Publication Year
1994
Type
Comic Book
Artist/Writer
Marc Silvestri, Todd McFarlane, Billy Tan, Brian Haberlin, Matt Banning
Character
Spawn, Wilbur Wilkin, Terry Fitzgerald, David Brewi, Tremor, Al Simmons, Twitch, Wanda Blake, Paul, Todd McFarlane, Detective Sam Burke, Violator, Tony Twist (Flashback)
Issue Number
25
Tradition
US Comics
Era
Modern Age (1992-Now)
Cover Artist
Brian Haberlin, Marc Silvestri, Matt Banning
Series Title
Spawn
Features
Key Issue
Publisher
Image Comics

Objectbeschrijving van de verkoper

Reageert meestal binnen 24 uur
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.