Hebt u iets om te verkopen?

Marketing Management By Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Mairea

Objectstaat:
Heel goed
3 beschikbaar
Prijs:
US $31,66
OngeveerEUR 29,62
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: NY, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 10 mei en wo, 15 mei tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:395333348522
Laatst bijgewerkt op 03 mei 2024 07:44:05 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Title
Marketing Management
ISBN
9781292093239
Book Title
Marketing Management
Item Length
11.2in
Publisher
Pearson Books
Publication Year
2016
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.6in
Author
Kevin Keller, Philip Kotler, Torben Hansen, Mairead Brady, Malcolm Goodman
Features
New Edition
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General
Item Width
8.5in
Item Weight
79.7 Oz
Number of Pages
976 Pages

Over dit product

Product Information

The classic Marketing Management is an undisputed global best-seller - an encyclopaedia of marketing considered by many as the authoritative book on the subject. This third European edition keeps the accessibility, theoretical rigour and managerial relevance - the heart of the book - and adds: A structure designed specifically to fit the way the course is taught in Europe. Fresh European examples which make students feel at home. The inclusion of the work of prominent European academics. A focus on the digital challenges for marketers. An emphasis on the importance of creative thinking and its contribution to marketing practice. New in-depth case studies, each of which integrates one of the major parts in the book. This textbook covers admirably the wide range of concepts and issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing in the modern world, examining traditional aspects of marketing and blending them with modern and future concepts. A key text for both undergraduate and postgraduate marketing programmes.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Books
ISBN-10
1292093234
ISBN-13
9781292093239
eBay Product ID (ePID)
222143609

Product Key Features

Book Title
Marketing Management
Author
Kevin Keller, Philip Kotler, Torben Hansen, Mairead Brady, Malcolm Goodman
Format
Hardcover
Language
English
Features
New Edition
Topic
Marketing / General
Publication Year
2016
Genre
Business & Economics
Number of Pages
976 Pages

Dimensions

Item Length
11.2in
Item Height
1.6in
Item Width
8.5in
Item Weight
79.7 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.13.K6414 2016
Edition Description
New Edition
Edition Number
3
Table of Content
PART 1 UNDERSTANDING MARKETING MANAGEMENT Chapter 1 Introduction to marketing Chapter 2 Understanding marketing management within a global context Chapter 3 Developing marketing strategies and plans Chapter 4 Managing digital technology in marketing PART 2 CAPTURING MARKETING INSIGHTS Chapter 5 The changing marketing environment and information management Chapter 6 Managing market research and forecasting Chapter 7 Analysing consumer markets Chapter 8 Analysing business markets Chapter 9 Dealing with competition PART 3 CONNECTING WITH CUSTOMERS Chapter 10 Seeking and developing target marketing differentiation strategies Chapter 11 Creating customer value, satisfaction and loyalty Chapter 12 Creating and managing brands and brand equity Chapter 13 Digital and global brand management strategies PART 4 SHAPING THE MARKET OFFERING Chapter 14 Designing, developing and managing market offerings Chapter 15 Introducing new market offerings Chapter 16 Developing and managing pricing strategies PART 5 SHAPING COMMUNICATION Chapter 17 Designing and managing marketing communications Chapter 18 Mass marketing and personal communications PART 6 DELIVERING VALUE Chapter 19 Designing and managing integrated marketing channels Chapter 20 Managing process, people and physical evidence at the consumer interface PART 7 MANAGING MARKETING IMPLEMENTATION AND CONTROL Chapter 21 Implementing marketing management Chapter 22 Managing marketing metrics
Copyright Date
2016
Lccn
2015-046886
Dewey Decimal
658.8
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

97,9% positieve feedback
1,2M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (511.555)

n***r (44)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very Happy! Thank you
l***n (218)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Packaged well, arrived quickly.
1***c (441)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great condition. Packed well.