Hebt u iets om te verkopen?

Co-Creation and Well-Being in Tourism by Metin Kozak (English) Paperback Book

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $193,53
OngeveerEUR 178,43
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 11 jun en za, 22 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:395167134893
Laatst bijgewerkt op 19 mei 2024 06:25:39 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9783319829852
Type
NA
Publication Name
NA
ISBN
9783319829852
Publication Year
2018
Format
Trade Paperback
Language
English
Book Title
Co-Creation and Well-Being in Tourism
Author
Metin Kozak
Item Length
9.3in
Publisher
Springer International Publishing A&G
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General, Industries / Hospitality, Travel & Tourism, Management
Item Width
6.1in
Item Weight
120 Oz
Number of Pages
Xix, 198 Pages

Over dit product

Product Information

Part I Experience prosumption.- The experience economy logic in the wellness tourism industry.- The Relationship between travel motives and customer value among wellness tourists.- Postmodern museum visitor experience as a leisure activity.- Driving first-time Spectators and repeat spectators to cultural events.- A journey inside tourist souvenirs.- Part II Experience co-production.- From conflict to co-creation: Ski-touring on groomed slopes in Austria.- The importance of quality labels in consumers' preferences.- Image analysis of a tourist destination.- The influence of information sources on tourist image fragmentation.- Consumer animosity and affective country image.- Part III Co-creation of experience atmospheres.- Comparison between wayfinding direction descriptors of local and tourist preferences.- Well-being of locals, tourist experiences and destination competitiveness.- From emotions to place attachment.- Traits in tourists' experiences: Senses, emotions and memories.

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
3319829858
ISBN-13
9783319829852
eBay Product ID (ePID)
19038538879

Product Key Features

Book Title
Co-Creation and Well-Being in Tourism
Author
Metin Kozak
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Marketing / General, Industries / Hospitality, Travel & Tourism, Management
Publication Year
2018
Genre
Business & Economics
Number of Pages
Xix, 198 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Width
6.1in
Item Weight
120 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
G154.9-155.8
Table of Content
Part I Experience prosumption.- The experience economy logic in the wellness tourism industry.- The Relationship between travel motives and customer value among wellness tourists.- Postmodern museum visitor experience as a leisure activity.- Driving first-time Spectators and repeat spectators to cultural events.- A journey inside tourist souvenirs.- Part II Experience co-production.- From conflict to co-creation: Ski-touring on groomed slopes in Austria.- The importance of quality labels in consumers' preferences.- Image analysis of a tourist destination.- The influence of information sources on tourist image fragmentation.- Consumer animosity and affective country image.- Part III Co-creation of experience atmospheres.- Comparison between wayfinding direction descriptors of local and tourist preferences.- Well-being of locals, tourist experiences and destination competitiveness.- From emotions to place attachment.- Traits in tourists' experiences: Senses, emotions and memories.
Copyright Date
2017
Series
Tourism on the Verge Ser.
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.023.774)

u***s- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
😍 Fantastic⚡️Fast Shipping🌸Gr8 Packing TY! Five Star ⭐⭐⭐⭐⭐👍👍 😍
a***n (1798)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Perfect shipping! I'm impressed with how quickly you completed all of your tasks. You did them quickly, and you also paid attention and avoided potential mistakes, showing that you're capable of excellent work on future projects so we can continue to purchase from you in the future in the many more days to come.
n***m (98)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Everything is in order, book came on time, I love it. Thank you