|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Fair Trade in CSR Strategy of Global Retailers by M. Stefanska (English) Hardcov

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $130,66
OngeveerEUR 120,33
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 13 jun en di, 25 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:395163470226
Laatst bijgewerkt op 19 mei 2024 16:43:01 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9781137395689
Book Title
Fair Trade in CSR Strategy of Global Retailers
ISBN
9781137395689
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Fair Trade in Csr Strategy of Global Retailers
Item Height
0.8in
Author
Magdalena Stefanska
Item Length
8.8in
Publisher
Palgrave Macmillan
Item Width
5.5in
Item Weight
135.6 Oz
Number of Pages
Xviii, 205 Pages

Over dit product

Product Information

Corporate social responsibility (CSR) and fair trade have become topics of significant interest as major global retailers dominate the marketplace. While these topics are well-known, there has been little to no investigation into the changing social and economic relationships among retailers and stakeholders. Fair Trade In CSR Strategy of Global Retailers shows how retailers can improve the effectiveness of their fair trade strategy. Using Polish market research, Nestorowicz and Stefaska analyze the aggressive and detrimental competition between retailers such as H&M, Ikea, and Tesco to emphasize the benefits of CSR strategy for direct stakeholders and society at large.

Product Identifiers

Publisher
Palgrave Macmillan
ISBN-10
1137395680
ISBN-13
9781137395689
eBay Product ID (ePID)
204171895

Product Key Features

Author
Magdalena Stefanska
Publication Name
Fair Trade in Csr Strategy of Global Retailers
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
Xviii, 205 Pages

Dimensions

Item Length
8.8in
Item Height
0.8in
Item Width
5.5in
Item Weight
135.6 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hd28-70
Table of Content
1. Theoretical Foundation of CSR in Retailing - Magdalena Stefa'ska and Gra'yna ?migielska Translated by Ewa Grzywaczewska-Stewart 2. Development of the Fair Trade idea in Europe and USA - Magdalena Stefa'ska and Renata Nestorowicz Translated by Natalia Spycha'a 3. A Critical Look at the Application in Practice of Fair Trade - Ewa Jerzyk, Henryk Mruk and Ryszard Stefa'ski Translated by Waldemar Janowski 4. Corporate Social Responsibility and Fair Trade in Relations of Retailers with Suppliers - Magdalena Stefa'ska and Ryszard Stefa'ski Translated by Ewa Grzywaczewska-Stewart 5. The Influence of Communications on CSR and Fair Trade on Attitude, Customers Behaviour and Retailers Perception - Tomasz Wanat and Magdalena Stefa'ska Translated by Ewa Grzywaczewska-Stewart 6. The Effect of Communicating CSR and Fair Trade on the Attitudes and Behaviour of Employees of Trading Enterprises - Anna Rogala, Tomasz Wanat, Renata Nestorowicz and Magdalena Stefa'ska Translated by Ewa Grzywaczewska-Stewart 7. Fair Trade - Trends for the Future - Henryk Mruk, Ewa Jerzyk, Magdalena Stefa'ska, Ryszard Stefa'ski and Renata Nestorowicz Translated by Ewa Grzywaczewska-Stewart
Copyright Date
2015
Topic
Marketing / General, Industries / Retailing, Business Ethics, International / Economics, Management, International / General
Lccn
2014-033449
Dewey Decimal
658.8/7
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.023.887)

1***e (3)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
fast shipping
t***h (383)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Topseller +++++
n***t (684)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thanks!