|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Markenmanagement: Der Brand Management Navigator -- Markenf?hrung im Kommunikati

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $55,93
OngeveerEUR 51,48
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 6 jun en ma, 17 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:395154692759
Laatst bijgewerkt op 19 mei 2024 07:08:21 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9783531142371
Book Title
Markenmanagement
ISBN
9783531142371
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
German
Publication Name
Markenmanagement : Der Brand Management Navigator-Markenführung Im Kommunikationszeitalter
Author
Jörg Tropp
Item Length
9.4in
Publisher
VS Verlag Fur Sozialwissenschaften Gmbh
Item Width
6.7in
Item Weight
21 Oz
Number of Pages
310 Pages

Over dit product

Product Information

Es hat sich gezeigt, dass heute die Annahmen des traditionellen technokratischen Markenmanagements nur noch sehr eingeschränkt plausibel sind. Marke und Kommunikation sind zu einer untrennbaren Einheit zusammengewachsen. Dadurch sind Markenentwicklungen schwer prognostizierbar und kaum noch gezielt steuerbar geworden. Die Konsequenz ist, dass sich das Markenmanagement in einer Neuorientierung befindet. Die Marke wird als ein Kommunikationsangebot an den Konsumenten und Kunden aufgefa t, das kommunikative Anschlu handlungen auslösen soll. Wie kann eine zeitgemä e Konzeption der Marke und ihres Managements aussehen, die einen Erklärungsansatz und einen Handlungsrahmen für den Umgang mit den aktuellen Problemen, Herausforderungen und Entwicklungen im Markenmanagement bietet?

Product Identifiers

Publisher
VS Verlag Fur Sozialwissenschaften Gmbh
ISBN-10
3531142372
ISBN-13
9783531142371
eBay Product ID (ePID)
65823930

Product Key Features

Author
Jörg Tropp
Publication Name
Markenmanagement : Der Brand Management Navigator-Markenführung Im Kommunikationszeitalter
Format
Trade Paperback
Language
German
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
310 Pages

Dimensions

Item Length
9.4in
Item Width
6.7in
Item Weight
21 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
P87-96
Original Language
German
Table of Content
Vorwort.- 1 Einleitung.- A: Konzeption der Marke.- 2 Die Marke: Von der Markierung zum einzigartigen Wissensbereich.- B: Konzeption des Markenmanagements.- 3 Klassisches Markenmanagement.- 4 Zwischenfazit: Die Reformbedürftigkeit des Markenmanagements.- 5 Modell des systemischen Markenmanagements: Der Brand Management Navigator (BMN).- 6 Schlusswort.- Anhang:.- Vertiefende Darlegung und Kritik der Luhmannschen Systemtheorie.- Abbildungsverzeichnis.- Stichwortverzeichnis.
Copyright Date
2004
Topic
Consumer Guides, Media Studies
Lccn
2005-361090
Intended Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes
Genre
Référence, Social Science

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.023.413)

t***e (2997)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great seller with fast shipping.
3***7 (1445)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good seller and transaction. A+++
r***s (453)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good job