|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Dialogic Inquiry Towards a Socio-cultural Practice and Theory of Education Wells

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
GBP 36,49
OngeveerEUR 42,44
Verzendkosten:
GBP 30,38 (ongeveer EUR 35,33) Parcelforce Global Priority. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: AL7 1AD, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 31 mei en wo, 12 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 10 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:394471709136
Laatst bijgewerkt op 04 mei 2024 11:54:51 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
BIC Subject Area 1
Psychology [JM]
ISBN
9780521637251
Publication Year
1999
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Dialogic Inquiry: Towards a Socio-Cultural Practice and Theory of Education
Item Height
229mm
Author
Gordon Wells
Publisher
Cambridge University Press
Item Width
152mm
Subject
Education, Psychology
Item Weight
570g
Number of Pages
392 Pages

Over dit product

Product Information

For more than a quarter of a century, the polemics surrounding educational reform have centered on two points of view: those who favor a 'progressive' child-centered form of education, and those who would prefer a return to a more structured, teacher-directed curriculum, which emphasizes basic knowledge and skills. Vygotsky's social constructivist theory offers an alternative solution, placing stress on co-construction of knowledge by more and less mature participants engaging in joint activity together, with semiotic mediation as the primary means whereby the less mature participants can seek solutions to everyday problems, using the resources existing in society. In addition to using illustrative examples from classroom studies, a comparative analysis of the theories and complementary developments in works by Vygotsky, and the linguist M. A. K. Halliday, are provided. This unique volume will be of tremendous benefit to those in the field of education, as well as to sociolinguists, psychologists and researchers.

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-13
9780521637251
eBay Product ID (ePID)
91997844

Product Key Features

Author
Gordon Wells
Publication Name
Dialogic Inquiry: Towards a Socio-Cultural Practice and Theory of Education
Format
Paperback
Language
English
Subject
Education, Psychology
Publication Year
1999
Type
Textbook
Number of Pages
392 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
570g

Additional Product Features

Title_Author
Gordon Wells
Series Title
Learning in Doing: Social, Cognitive and Computational Perspectives
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

PARTRAD LIMITED
Jonathan Parkins
10B Blenheim Court
Brownfields
Welwyn Garden City
Hertfordshire
AL7 1AD
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT96666269770
:liam-Eku.oc.skoobdetnirpylhserf@liam
Freshly Printed Books is a trading name of Partrad Limited
Btw-nummer:
  • GB 428215114
Handelsregistratienummer:
  • 14411598
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
freshlyprintedbooks

freshlyprintedbooks

100% positieve feedback
1,9K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (488)

k***6 (3604)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Trusted ebayer
t***a (261)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Spot on! Very well packaged and quick delivery. Thank you
r***p (180)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Superb