|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Digital Media: Human-Technology Connection (Pos, Irwin, Ihde Paperback.+

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $60,82
OngeveerEUR 56,08
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: NY, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 4 jun en za, 8 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:393469502888
Laatst bijgewerkt op 27 mei 2024 12:12:57 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
PublishedOn
2017-11-15
ISBN
9781498537100
EAN
9781498537100
Publication Name
Digital Media : Human-Technology Connection
Item Length
9in
Publisher
Lexington Books/Fortress Academic
Publication Year
2017
Series
Postphenomenology and the Philosophy of Technology Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6in
Author
Stacey O'neal Irwin
Item Width
6in
Item Weight
11.2 Oz
Number of Pages
198 Pages

Over dit product

Product Information

Digital Media: Human-Technology Connection examines what it is like to be alive in today's technologically textured world and showcases specific digital media technologies that makes this kind of world possible. So much of human experience occurs through digital media that it is time to pause and consider the process and proliferation of digital ......

Product Identifiers

Publisher
Lexington Books/Fortress Academic
ISBN-10
1498537103
ISBN-13
9781498537100
eBay Product ID (ePID)
239896495

Product Key Features

Author
Stacey O'neal Irwin
Publication Name
Digital Media : Human-Technology Connection
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2017
Series
Postphenomenology and the Philosophy of Technology Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
198 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.6in
Item Width
6in
Item Weight
11.2 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
T14.5
Reviews
This small volume has an immodest aim--to analyze 'how digital media change our day-to-day lifeworld experience.' This analysis consists primarily of two components. First is a description of 'postphenomenology,' which is described as phenomenology leavened with pragmatism and close attention to the experiences of using specific technologies. The second is a series of 'cases,' which include descriptions of the use of screens, earbuds, portable music players, digitally altered ('photoshopped') images, aggregate news services, and athletic performance monitoring. Straightforward descriptions of these familiar digital media experiences are juxtaposed with metaphors (e.g., the 'siren's song of today'), oracular statements by phenomenologists, and, most especially, open-ended questions ('Is the technological weave in our contemporary world a heavy covering?' or 'If I cannot hear lifeworld sounds, am I less of a citizen?'). Readers should not expect definitive answers to such questions but instead are encouraged to be mindful of how casual, but pervasive, use of digital media can alter basic experiences and thus who people are. Summing Up: Recommended. Graduate students and professionals.
Table of Content
Preface Acknowledgements Foreword Section 1: Raw Materials Chapter 1: Exploring the Texture Chapter 2: Describing Digital Media Chapter 3: Digging Section 2: Feeling the Weave Chapter 4: Case: The Screen Chapter 5: Case: Dwelling in digital Sound Chapter 6: Case: Earbud Embodiment Chapter 7: Case: Being-In-The World-With my iPod Chapter 8: Case: Dubstep Chapter 9: Case: The Photoshop Aesthetic Chapter 10: Case: Data mining Chapter 11: Case: Aggregate News Chapter 12: Case: Self Tracking Epilogue
Copyright Date
2016
Topic
Media Studies, Social Aspects, Digital Media / General, Movements / Humanism
Dewey Decimal
303.4833
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Technology & Engineering, Social Science, Philosophy

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

98% positieve feedback
1,2M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (513.199)

_***c (8)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Quicker than expected arrival! Arrived as advertised!
r***n (497)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast shipping would deal with anytime
b***b (421)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Top seller