|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Check-in Check-Out: Managing Hotel Operations (9th Edition)

Objectstaat:
Goed
3 beschikbaar
Prijs:
US $17,99
OngeveerEUR 16,59
Verzendkosten:
US $5,49 (ongeveer EUR 5,06) Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Lookout Mountain, Georgia, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 1 jun en do, 6 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:393072651004
Laatst bijgewerkt op 17 apr 2024 17:55:46 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Artist
Vallen, Gary K.; Vallen, Jerome J.
ISBN
9780132706711
Publication Name
Check-In Check-Out : Managing Hotel Operations
Item Length
10.9in
Publisher
Prentice Hall PTR
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1in
Author
Jerome J. Vallen, Gary K. Vallen
Features
Revised
Item Width
8.6in
Item Weight
38.8 Oz
Number of Pages
480 Pages

Over dit product

Product Information

For courses in hotel administration that focus on front desk operations or hotel management, and as an adjunct to other hotel courses such as housekeeping, hotel accounting, hotel marketing or hotel personnel/human resources. Now in its 9th Edition, Check-In Check-Out remains the leading guide to managing profitable hotel operations. Extensively revised to reflect the industry's rapid change, it presents rich detail about best practices and future directions, while offering the widest coverage of any book in the field. Students gain an intuitive understanding based on the flow of the guest's experience: through reservation, arrival, registration, service purchasing, departure, billing, and recordkeeping. The entire rooms division is covered thoroughly, and linked to other hospitality functions, related industries, and the broader economy. Extensive new coverage includes: increased internationalisation; green operations; new financing sources; boutique and urban collections; new reservations strategies; and much more. This edition has been streamlined to help students learn more in less time, and contains 150+ exhibits to promote visual learning.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0132706717
ISBN-13
9780132706711
eBay Product ID (ePID)
117279234

Product Key Features

Author
Jerome J. Vallen, Gary K. Vallen
Publication Name
Check-In Check-Out : Managing Hotel Operations
Format
Hardcover
Language
English
Features
Revised
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
480 Pages

Dimensions

Item Length
10.9in
Item Height
1in
Item Width
8.6in
Item Weight
38.8 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Tx911.3.M27v352 2012
Edition Description
Revised Edition
Edition Number
9
Table of Content
PART I: THE HOTEL INDUSTRY 1. The Traditional Hotel Industry 2. The Modern Hotel Industry 3. The Structures of the Hotel Industry PART II: THE RESERVATIONS PROCESS 4. Forecasting Availability and Overbooking 5. Global Reservations Technologies 6. Individual Reservations and Group Reservations PART III: GUEST SERVICE AND RATE STRUCTURES 7. Managing Guest Services 8. Arrival, Registration, Assignment and Rooming 9. The Role of the Room Rate PART IV: THE HOTEL REVENUE CYCLE 10. Billing the Guest Folio 11. Cash or Credit: The City Ledger PART V: TECHNOLOGY 12. The Night Audit 13. Hotel Technology GLOSSARY BIBLIOGRAPHY INDEX
Copyright Date
2013
Target Audience
College Audience
Topic
Industries / Hospitality, Travel & Tourism
Lccn
2012-016018
Dewey Decimal
647.94068
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

GOTtextbooks

GOTtextbooks

98,5% positieve feedback
41K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
4.7
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.8
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (7.118)

n***e (341)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you!
i***e (3154)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thanks!
7***r (141)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book is in GREAT shape with little highlighting. Seller was fast to dispatch the item.