|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Ramalli Francesco - Dalle teorie dell'apprendimento alla metacognizion - J555z

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
GBP 31,71
OngeveerEUR 37,23
Dit object wordt verzonden via internationale verzending.
Inclusief internationale tracking, vereenvoudigde inklaring, en geen bijkomende kosten bij levering. Meer info
Verzendkosten:
GBP 22,13 (ongeveer EUR 25,98) Expresverzending naar Verenigde Staten via eBay's Internationale verzending
Dit bedrag is inclusief verzendkosten die de verkoper heeft opgegeven alsook toepasselijke internationale verzend-, verwerkings- en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: GB, Verenigd Koninkrijk
Invoerkosten: 
Gratis (bedrag wordt bevestigd bij Betalen)
Dit bedrag is inclusief toepasselijke douanetarieven, belastingen, bemiddelingskosten en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 7 jun en di, 18 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Inclusief internationale tracking
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     
Internationale verzendkosten en invoerkosten aan Pitney Bowes Inc. betaald. Meer weten?Meer weten over internationale verzending van eBay?

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386982891779

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Fiction/Non-Fiction
Non-Fiction
Brand
NA
Weight
0.1
Style
NA
Title
Dalle teorie dell'apprendimento alla metacognizione
Release Title
Dalle teorie dell'apprendimento alla metacognizione
Record Grading
New
Sleeve Grading
New
Platform
NA
Size
NA
Film/TV Title
Dalle teorie dell'apprendimento alla metacognizione
Colour
NA
Material
NA
Department
NA
Movie/TV Title
Dalle teorie dell'apprendimento alla metacognizione
UPC
9783639776164
EAN
9783639776164
ISBN
9783639776164
Item Length
228.6
Main Stone
NA
Metal Purity
NA
Metal
NA
Connectivity
NA
Model
NA
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
Italian
Publication Name
Dalle Teorie Dell'apprendimento Alla Metacognizione
Item Height
229mm
Author
Ramalli Francesco
Publisher
Edizioni Accademiche Italiane
Item Width
152mm
Subject
Teaching
Item Weight
95g
Number of Pages
56 Pages

Over dit product

Product Information

La riflessione sulle tematiche relative ai disturbi specifici dell'apprendimento non puo non tener conto dei fondamenti epistemologici, psicopedagogici e didattici che sono alla base delle strategie di insegnamento. Il testo offre uno spunto di riflessione su temi rilevanti per affrontare dal punto di vista didattico il tema dei DSA. Dopo una prima parte che spiega le principali teorie dell'apprendimento, essenziali per i processi cognitivi e metacognitivi, viene analizzato il caso di uno studente con DSA evidenziando il ruolo della famiglia, dei docenti e l'importanza della loro necessaria formazione permanente. La terza parte descrive le strategie didattiche attuate in risposta ai disturbi specifici dello studente delineando un percorso operativo cosi articolato: analisi dei bisogni formativi specifici, valutazione di alcuni software per la creazione di mappe concettuali e mentali, descrizione delle azioni di didattica inclusiva. Il volume invita i docenti a concepire l'importanza delle situazioni-problema perche stimolanti e generatrici di nuovi orizzonti formativi da raggiungere in armonia e collaborazione con un approccio metacognitivista.

Product Identifiers

Publisher
Edizioni Accademiche Italiane
ISBN-13
9783639776164
eBay Product ID (ePID)
229522993

Product Key Features

Author
Ramalli Francesco
Publication Name
Dalle Teorie Dell'apprendimento Alla Metacognizione
Format
Paperback
Language
Italian
Subject
Teaching
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
56 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
95g

Additional Product Features

Title_Author
Ramalli Francesco

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

iHaveit UK Ltd
Michael V
20 Pontings Close
Blunsdon
Swindon
Wiltshire
SN26 7AH
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Eoi.tievahi@nic_haon
noah_cin@ihaveit.io
Btw-nummer:
  • GB 343612519
Handelsregistratienummer:
  • 11290771
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
iHaveit

iHaveit

98,9% positieve feedback
194K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (73.525)

t***s (291)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great seller
n***t (916)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Ok item
l***e (56)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Had emails and phone call advising me of different cover of cd with option to cancel, but as track list was the same I happily advised I still wanted the cd. It came today and I’m very pleased. Thank you.