|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Mnc - Relationship Marketing of Nike - New paperback or softback - N555z

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Prijs:
GBP 33,41
OngeveerEUR 39,60
Dit object wordt verzonden via internationale verzending.
Inclusief internationale tracking, vereenvoudigde inklaring, en geen bijkomende kosten bij levering. Meer info
Verzendkosten:
GBP 22,19 (ongeveer EUR 26,30) Expresverzending naar Verenigde Staten via eBay's Internationale verzending
Dit bedrag is inclusief verzendkosten die de verkoper heeft opgegeven alsook toepasselijke internationale verzend-, verwerkings- en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: GB, Verenigd Koninkrijk
Invoerkosten: 
Gratis (bedrag wordt bevestigd bij Betalen)
Dit bedrag is inclusief toepasselijke douanetarieven, belastingen, bemiddelingskosten en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
Levering:
Geschatte levering tussen di, 2 jul en do, 11 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Inclusief internationale tracking
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     
Internationale verzendkosten en invoerkosten aan Pitney Bowes Inc. betaald. Meer weten?Meer weten over internationale verzending van eBay?

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386969648907
Laatst bijgewerkt op 14 jun 2024 04:34:55 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Fiction/Non-Fiction
Non-Fiction
Genre/Subject
BUSINESS ECONOMICS / Sales Selling / General
Brand
NA
Weight
0.05
Style
NA
Title
The Relationship Marketing of Nike
Release Title
The Relationship Marketing of Nike
Record Grading
New
Sleeve Grading
New
Platform
NA
Size
NA
Film/TV Title
The Relationship Marketing of Nike
Colour
NA
Material
NA
Department
NA
Binding Type
Perfect
Item Length
210.06
Main Stone
NA
Metal Purity
NA
Metal
NA
Connectivity
NA
Model
NA
ISBN
9783656421320
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
German
Publication Name
The Relationship Marketing of Nike
Item Height
210mm
Author
Christian Munch
Publisher
Grin Publishing
Item Width
148mm
Subject
Marketing
Item Weight
45g
Number of Pages
24 Pages

Over dit product

Product Information

Studienarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Sheffield Hallam University, Sprache: Deutsch, Abstract: According to Godson (2011), relationship marketing is a marketing approach that is based on networks, interactions and relationships . Morgan and Hunt (1994) propose that relationship marketing includes all marketing activities that aim at establishing, developing and maintaining successful relational exchanges. Gummesson (2008) defines relationship marketing as marketing that is based on interactions within networks of relationships . In line with the previous, Kotler (2011) delineates relationship marketing as having multifarious relationships with marketing partners. Within the last two decades relationship marketing has become a widely accepted marketing paradigm (Finne and Groenroos, 2009) but It is debatable whether relationship marketing is a fundamentally new marketing approach or if it has been part of the traditional marketing theory all along (Payne, 1995). Godson (2011) points out that the main aim of relationship marketing is the development and maintenance of long term relationships with all stakeholders of a business. The most important stakeholder for most businesses is the customer. Against the backdrop of an increasingly competitive business environment, companies are forced to keep their customers loyal, ensure their satisfaction and find out as much as possible about them (Kotler, 2011). Truly loyal customers are less price sensitive, more likely to give referrals and more responsive to promotion & communication campaigns (Godson, 2009). Hence, a company's profitability and its ability to retain customers are positively linked (Reichheld, 1996). Instead of merely focusing their marketing activities on the acquisition of new customers, companies need to balance between customer retention and acquisition (Godson, 2

Product Identifiers

Publisher
Grin Publishing
ISBN-13
9783656421320
eBay Product ID (ePID)
205972650

Product Key Features

Author
Christian Munch
Publication Name
The Relationship Marketing of Nike
Format
Paperback
Language
German
Subject
Marketing
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
24 Pages

Dimensions

Item Height
210mm
Item Width
148mm
Item Weight
45g

Additional Product Features

Title_Author
Christian Munch

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

iHaveit UK Ltd
Michael V
20 Pontings Close
Blunsdon
Swindon
Wiltshire
SN26 7AH
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Eoi.tievahi@nic_haon
noah_cin@ihaveit.io
Btw-nummer:
  • GB 343612519
Handelsregistratienummer:
  • 11290771
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 11290771
iHaveit

iHaveit

98,8% positieve feedback
197K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (74.564)

w***s (5515)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Sent the wrong item. Packaged in thin plastic bag. I returned it in the same packaging it came in. Apparently damaged in transit. They only refunded me 50% of the cost. EBay had to step in. It was only under £7 total but it's the principal. Lost a customer. Shabby way to carry on a business. Pack your items better and start sending what was ordered
4***4 (671)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast reliable service recommended
i***o (636)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great Service ! ! ! Thank You