|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Video Game Theory Reader 2, Paperback by Perron, Bernard (EDT); Wolf, Mark J....

Objectstaat:
Vrijwel nieuw
2 beschikbaar
Prijs:
US $70,12
OngeveerEUR 64,46
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Jessup, Maryland, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 25 jun en za, 6 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386963617355
Laatst bijgewerkt op 07 jun 2024 18:04:03 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Vrijwel nieuw: Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar ...
Book Title
Video Game Theory Reader 2
ISBN
9780415962834
Subject Area
Games & Activities, Social Science
Publication Name
Video Game Theory Reader 2
Item Length
9.1 in
Publisher
Routledge
Subject
Media Studies, Video & Electronic
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.9 in
Author
Mark J. P. Wolf
Item Width
6.1 in
Item Weight
21.7 Oz
Number of Pages
456 Pages

Over dit product

Product Information

The Video Game Theory Reader 2 picks up where the first Video Game Theory Reader (Routledge, 2003) left off, with a group of leading scholars turning their attention to next-generation platforms-the Nintendo Wii, the PlayStation 3, the Xbox 360-and to new issues in the rapidly expanding field of video games studies. The contributors are some of the most renowned scholars working on video games today including Henry Jenkins, Jesper Juul, Eric Zimmerman, and Mia Consalvo. While the first volume had a strong focus on early video games, this volume also addresses more contemporary issues such as convergence and MMORPGs. The volume concludes with an appendix of nearly 40 ideas and concepts from a variety of theories and disciplines that have been usefully and insightfully applied to the study of video games.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415962838
ISBN-13
9780415962834
eBay Product ID (ePID)
69568785

Product Key Features

Author
Mark J. P. Wolf
Publication Name
Video Game Theory Reader 2
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Media Studies, Video & Electronic
Publication Year
2008
Type
Textbook
Subject Area
Games & Activities, Social Science
Number of Pages
456 Pages

Dimensions

Item Length
9.1 in
Item Height
0.9 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
21.7 Oz

Additional Product Features

LCCN
2008-030943
Lc Classification Number
Gv1469.3.V57 2008
Table of Content
Acknowledgments Foreword Tim Skelly Introduction Bernard Perron and Mark J. P. Wolf The Essays: 1. Gaming Literacy: Game Design as a Model for Literacy in the 21st Century Eric Zimmerman 2. Philosophical Game Design Lars Konzack 3. The Video Game Aesthetic: Play as Form David Myers 4. Embodiment and Interface Andreas Gregersen and Torben Grodal 5. Understanding Video Games as Emotional Experiences Aki Jarvinen 6. In the Frame of the Magic Cycle: The Circle(s) of Gameplay Dominic Arsenault and Bernard Perron 7. Understanding Digital Playability Sebastien Genvo 8. Z-axis Development in the Video Game Mark J. P. Wolf 9. Retro Reflexivity: La-Mulana, an 8-Bit Period Piece Brett Camper 10. "This is Intelligent Television": Early Video Games & Television in the Emergence of the Personal Computer Sheila C. Murphy 11. Too Many Cooks: Media Convergence and Self-Defeating Adaptations Trevor Elkington 12. Fear of Failing? The Many Meanings of Difficulty in Video Games Jesper Juul 13. Between Theory and Practice: The GAMBIT Experience Clara Fernandez-Vara, Neal Grigsby, Eitan Glinert, Philip Tan, and Henry Jenkins 14. Synthetic Worlds as Experimental Instruments Edward Castronova, Mark W. Bell, Robert Cornell, James J. Cummings, Matthew Falk, Travis Ross, Sarah B. Robbins and Alida Field 15. Lag, Language, & Lingo: Theorizing Noise in Online Game Spaces Mia Consalvo 16. Getting into the Game: Doing Multi-Disciplinary Game Studies Frans Mayra Appendix: Video Games Through Theories and Disciplines Works Cited About the Contributors
Copyright Date
2009
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
794.8
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% positieve feedback
1,2M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.8
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (343.161)

a***3 (1380)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very nice
5***e (26)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Wonderful book of Texas Parks. Original artwork. Full of photos.
i***i (1044)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
All fine; I´ll buy again!