Afbeelding 1 van 1
Don't Mess with the Logo: The straight talking bible of branding by Andy Milliga
Objectstaat:
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Bevindt zich in: London, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Verzonden binnen 1 dag
Geschatte levering tussen do, 30 mei en ma, 17 jun tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 98,3% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386923447681
Specificaties
- Objectstaat
- ISBN-13
- 9780273714200
- Book Title
- Don't Mess with the Logo
- ISBN
- 9780273714200
- Publication Year
- 2009
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Don't Mess with the Logo: the Straight Talking Bible of Branding
- Item Height
- 216mm
- Publisher
- Pearson Education The Limited
- Item Width
- 138mm
- Subject
- Management, Marketing, Business
- Item Weight
- 371g
- Number of Pages
- 240 Pages
Over dit product
Product Information
Jon and Andy lay out a road-map for great brand management, packed with the essentials of brand theory and practical tips to make it happen. It does for brand management what the Haynes workshop manuals do for cars. Peter Gowers, Chief Executive, InterContinental Hotels Group, Asia-Pacific Brands are about difference and personality. This book really is different. It makes you think and makes you smile! Peter Fisk, The Genius Works Branding isn't rocket science but it sometimes pretends to be. Here's abook without such pretensions, a book to make you smile, learning while you smile. John Simmons, Director, The Writer an enjoyable read full of practical tips. There is far too much jargon in business generally and in branding and communications in particular, this book is an entertaining antidote to that Mike Lee, OBE, CEO Vero Communications Humorous, practical and everything you need to know about branding. This is a different kind of business book. You will find no jargon or dense, theory-laden text. Building a brand with impact is one of the most important tasks that any business faces. Few people understand how to actually go about creating an effective brand. This book is a no holds barred guide to what brand building is, what it isn't and exactly what you have to do to build your brand. Be inspired by real-life stories from the people who did and didn't mess with their logo and succeeded or failed as a result. Read the stories from big-name brands like Orange, M&S, Red Bull, Apple, Innocent, PwC and FCUK. There are numerous brand books but they either fall into the dull, worthy and theoretical which nobody reads or they tell case studies of famous brands which are soon out of date and which do not easily translate into practical advice. This book is unashamedly the antidote to that. It will tell you all you need to know about branding and entertain you at the same time.
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education The Limited
ISBN-13
9780273714200
eBay Product ID (ePID)
90804956
Product Key Features
Publication Name
Don't Mess with the Logo: the Straight Talking Bible of Branding
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management, Marketing, Business
Publication Year
2009
Type
Textbook
Number of Pages
240 Pages
Dimensions
Item Height
216mm
Item Width
138mm
Item Weight
371g
Additional Product Features
Series Title
Financial Times Series
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 324767388
Handelsregistratienummer:
- 05034144
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386923447681
Verzending en verwerking
Objectlocatie:
London, Verenigd Koninkrijk
Wordt verzonden naar:
Wereldwijd
Uitgesloten:
Afghanistan, BosniΓ« en Herzegovina, IJsland, Jemen, LibiΓ«, Nauru, OekraΓ―ne, Russische Federatie, ServiΓ«, SomaliΓ«, Wit-Rusland
Verzending en verwerking | Elk volgende object | Tot | Service | Levering*Zie opmerkingen over levering |
---|---|---|---|---|
GBP 4,80 (ongeveer EUR 5,64) | GBP 4,80 (ongeveer EUR 5,64) | Verenigde Staten | Standaardverzending (Standard Int'l Postage) |
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 1 werkdag na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.386923447681
Btw voor objectnr.386923447681
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat/provincie | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
30 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (24.602)
0***0 (910)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast first class service, thanks.
o***1 (340)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great Buy!! Mega Fast Delivery!!! πππππ
7***5 (519)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item arrived very quickly and as described.