|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

The Reality of Virtuality: Harness the Power of Virtual Reality to Connect with

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $40,79
OngeveerEUR 37,68
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 11 jun en za, 22 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386866286014
Laatst bijgewerkt op 22 mei 2024 05:56:00 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9783110992700
Book Title
The Reality of Virtuality
ISBN
9783110992700
Publication Year
2023
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Reality of Virtuality : Harness the Power of Virtual Reality to Connect with Consumers
Author
Alena Kostyk, Seth Ketron, Kirsten Cowan
Item Length
9.4in
Publisher
DE Gruyter Gmbh, Walter
Item Width
6.7in
Item Weight
10.9 Oz
Number of Pages
169 Pages

Over dit product

Product Information

Virtual Reality (VR) technology has become more sophisticated and widespread. Consumers embrace it for gaming and entertainment. New industries are using it to showcase their products and services, with VR experiences becoming more immersive and realistic than ever. Where does VR fit into your marketing strategy? How can your brand use it to leave a lasting impression on users? And how can your brand utilize VR to interact with your target market to improve consumer engagement and loyalty? The Reality of Virtuality is both practitioner-oriented and evidence-based, showing marketing managers in the B2C and B2B sectors how to design a compelling VR marketing strategy and leverage it for their brand. It discusses how to select the appropriate VR type dependent on resources, technology, and audience. It shows how to align the VR experience with marketing objectives and how to create a purpose-driven VR experience to ensure it is engaging and meaningful. Lastly, it shows how to incorporate VR into the consumer journey, ways to reach consumers before the VR experience, and the long-lasting effects after it. The authors use examples, references, and industry expert opinions throughout, giving marketers a solid foundation for their VR endeavours.

Product Identifiers

Publisher
DE Gruyter Gmbh, Walter
ISBN-10
3110992701
ISBN-13
9783110992700
eBay Product ID (ePID)
22058804108

Product Key Features

Author
Alena Kostyk, Seth Ketron, Kirsten Cowan
Publication Name
Reality of Virtuality : Harness the Power of Virtual Reality to Connect with Consumers
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2023
Type
Textbook
Number of Pages
169 Pages

Dimensions

Item Length
9.4in
Item Width
6.7in
Item Weight
10.9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.13
Grade from
College Graduate Student
Grade to
College Graduate Student
Reviews
"This book offers a timely understanding of the multiple facets of Virtual Reality and the many challenges and opportunities it brings to businesses. Rife with recent industry examples and applications, this title provides inspiration and guidance for managers, combined with relevant theories and conceptual advances. It is a must-read for any practitioners, students or academics wishing to gain a complete overview of the impact of VR on business practice." Laurence Dessart, HEC Liège - Management School of the University of Liège, Belgium "I know too many educators who treat virtual reality as an overhyped novelty. This volume is a great tool to overcome those biases by showing what VR can do today, backed by good research and thoughtful expert interviews from those working in the VR trenches. Everybody could use this practical update to their beliefs about VR." Scott Cowley, Associate Professor of Marketing, Director of Digital Marketing & eCommerce Program at Western Michigan University
Copyright Date
2023
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Marketing / General, Virtual Worlds
Dewey Decimal
658.8028568
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.023.617)

a***y (1029)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book cheaply made
f***f (1344)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Delivery as scheduled; good seller.
r***1 (600)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
No issues. Everything was fine. We'll done