Afbeelding 1 van 1
Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution by Krishna G.
Objectstaat:
10 beschikbaar
Verzendkosten:
Bevindt zich in: Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 10 jun en do, 13 jun tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 98,3% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386744608114
Specificaties
- Objectstaat
- ISBN-13
- 9781422166956
- Book Title
- Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Executio
- ISBN
- 9781422166956
- Publication Year
- 2010
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Winning in Emerging Markets: a Road Map for Strategy and Execution
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Harvard Business Review Press
- Item Width
- 155mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 481g
- Number of Pages
- 272 Pages
Over dit product
Product Information
The best way to select emerging markets to exploit is to evaluate their size or growth potential, right? Not according to Krishna Palepu and Tarun Khanna. In Winning in Emerging Markets, these leading scholars on the subject present a decidedly different framework for making this crucial choice. The authors argue that the primary exploitable characteristic of emerging markets is the lack of institutions (credit-card systems, intellectual-property adjudication, data research firms) that facilitate efficient business operations. While such institutional voids present challenges, they also provide major opportunities-for multinationals and local contenders. Palepu and Khanna provide a playbook for assessing emerging markets' potential and for crafting strategies for succeeding in those markets. They explain how to: Spot institutional voids in developing economies, including in product, labor, and capital markets, as well as social and political systems. Identify opportunities to fill those voids; for example, by building or improving market institutions yourself. Exploit those opportunities through a rigorous five-phase process, including studying the market over time and acquiring new capabilities. Packed with vivid examples and practical toolkits, Winning in Emerging Markets is a crucial resource for any company seeking to define and execute business strategy in developing economies.
Product Identifiers
Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-13
9781422166956
eBay Product ID (ePID)
92368150
Product Key Features
Publication Name
Winning in Emerging Markets: a Road Map for Strategy and Execution
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
272 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
155mm
Item Weight
481g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 324767388
Handelsregistratienummer:
- 05034144
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386744608114
Verzending en verwerking
Objectlocatie:
Ohio, Verenigde Staten
Wordt verzonden naar:
Wereldwijd
Uitgesloten:
Barbados, Frans-Guyana, Frans-Polynesië, Guadeloupe, Libië, Martinique, Nieuw-Caledonië, Oekraïne, Panama, Papoea-Nieuw-Guinea, Russische Federatie, Réunion, Venezuela, Westelijk Samoa, Wit-Rusland
Verzending en verwerking | Elk volgende object | Tot | Service | Levering*Zie opmerkingen over levering |
---|---|---|---|---|
Gratis verzending | Gratis | Verenigde Staten | Standaardverzending (Standard Int'l Postage) | Geschatte levering tussen ma, 10 jun en do, 13 jun tot 43230 |
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 10 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.386744608114
Btw voor objectnr.386744608114
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat/provincie | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
30 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (24.798)
l***r (1088)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great seller
v***_ (97)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
--
u***u (332)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very good purchase - totally happy as the buyer