|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution by Krishna G.

Objectstaat:
Nieuw
10 beschikbaar
Prijs:
GBP 35,49
OngeveerEUR 41,76
Verzendkosten:
Gratis Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 10 jun en do, 13 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386744608114
Laatst bijgewerkt op 24 mei 2024 09:13:41 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9781422166956
Book Title
Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Executio
ISBN
9781422166956
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Winning in Emerging Markets: a Road Map for Strategy and Execution
Item Height
234mm
Author
Tarun Khanna, Krishna G. Palepu
Publisher
Harvard Business Review Press
Item Width
155mm
Subject
Business
Item Weight
481g
Number of Pages
272 Pages

Over dit product

Product Information

The best way to select emerging markets to exploit is to evaluate their size or growth potential, right? Not according to Krishna Palepu and Tarun Khanna. In Winning in Emerging Markets, these leading scholars on the subject present a decidedly different framework for making this crucial choice. The authors argue that the primary exploitable characteristic of emerging markets is the lack of institutions (credit-card systems, intellectual-property adjudication, data research firms) that facilitate efficient business operations. While such institutional voids present challenges, they also provide major opportunities-for multinationals and local contenders. Palepu and Khanna provide a playbook for assessing emerging markets' potential and for crafting strategies for succeeding in those markets. They explain how to: Spot institutional voids in developing economies, including in product, labor, and capital markets, as well as social and political systems. Identify opportunities to fill those voids; for example, by building or improving market institutions yourself. Exploit those opportunities through a rigorous five-phase process, including studying the market over time and acquiring new capabilities. Packed with vivid examples and practical toolkits, Winning in Emerging Markets is a crucial resource for any company seeking to define and execute business strategy in developing economies.

Product Identifiers

Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-13
9781422166956
eBay Product ID (ePID)
92368150

Product Key Features

Author
Tarun Khanna, Krishna G. Palepu
Publication Name
Winning in Emerging Markets: a Road Map for Strategy and Execution
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
155mm
Item Weight
481g

Additional Product Features

Title_Author
Tarun Khanna, Krishna G. Palepu
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
Btw-nummer:
  • GB 324767388
Handelsregistratienummer:
  • 05034144
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
The Nile UK Shop

The Nile UK Shop

98,3% positieve feedback
96K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (24.798)

l***r (1088)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great seller
v***_ (97)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
--
u***u (332)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very good purchase - totally happy as the buyer