|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Web-Exzellenz im E-Commerce: Innovation und Transformation im Handel by Rainer H

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $48,59
OngeveerEUR 44,75
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 13 jun en di, 25 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386711199568
Laatst bijgewerkt op 19 mei 2024 12:22:45 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9783834917546
Book Title
Web-Exzellenz im E-Commerce
ISBN
9783834917546
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
German
Publication Name
Web-Exzellenz Im E-Commerce : Innovation Und Transformation Im Handel
Item Height
0.3in
Author
Andreas Haug
Item Length
9.4in
Publisher
Betriebswirtschaftlicher Verlag DR. Th. Gabler Gmbh
Item Width
6.7in
Item Weight
24.9 Oz
Number of Pages
Xii, 358 Pages

Over dit product

Product Information

E-Commerce bietet für Unternehmen nur Chancen, wenn diese zu fundamentalen Veränderungen bereit sind und sich dabei mit den Besten messen. Das betrifft nicht nur die Geschäftsidee, sondern auch das Geschäftsmodell und behandelt alle relevanten Themen des E-Commerce von der Innovation bis zur Transformation. Heinemann/Haug stellen die Kernthemen des erfolgreichen E-Commerce fundiert dar und veranschaulichen anhand von umsetzungserprobten, aktuellen Beispielen (wie z.B. brands4friends, smatch, mindwyse, Tube4Fashion, Douglas.de, Galeria-Kaufhof.de, hagebau.de, Otto Group, eVenture Capital Partners u.a.) die moderne und erfolgreiche Handelspraxis.

Product Identifiers

Publisher
Betriebswirtschaftlicher Verlag DR. Th. Gabler Gmbh
ISBN-10
3834917540
ISBN-13
9783834917546
eBay Product ID (ePID)
203646695

Product Key Features

Author
Andreas Haug
Publication Name
Web-Exzellenz Im E-Commerce : Innovation Und Transformation Im Handel
Format
Trade Paperback
Language
German
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
Xii, 358 Pages

Dimensions

Item Length
9.4in
Item Height
0.3in
Item Width
6.7in
Item Weight
24.9 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hd30.28
Original Language
German
Table of Content
Innovation und Transformation im Handel.- Aktuelle Situation und zukünftige Herausforderungen im E-Commerce.- Warum Web-Exzellenz Schlüsselthema für erfolgreiche Händler ist.- Innovationsmanagement im Digital Business.- Erschließung neuer Kundenpotenziale im E-Commerce.- Online Customer Segmentation in Shopping-Clubs.- Suchmaschinen als zentrale Traffic-Quelle im digitalen Zeitalter.- Das Potenzial von Kundenbeteiligung im Web-2.0-Online-Shop.- Twitter - What's happening'.- Web-Exzellenz in der Strategie.- Handel mit Herz und Verstand.- Neue Internet-Service-Geschäftsmodelle revolutionieren den E-Commerce-Markt.- E-Ventures in Osteuropa.- Erfolgreiche Internationalisierung von Online Pure Plays.- Web-Exzellenz in der Umsetzung.- Flagshipstore goes online.- Umgang mit Kanalkonflikten im Multi-Channel-Handel.- Kooperative Online-Kanäle im Großhandel zur Kundenbindung.- Multi-Channel-Fulfilment - Quick-on-click in der Fashionbranche.- Spezialaspekte zur Web-Exzellenz.- Vom Einkaufsnetz zur Shopping-Welt im Internet.- Social Shopping für Mode, Wohnen und Lifestyle am Beispiel Smatch.com.- Online-Marketing als Baustein einer Retail-Brand-Strategie.- Das Transparenzdilemma im Internet.
Copyright Date
2010
Topic
Leadership, Industries / Retailing, Strategic Planning
Intended Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.023.876)

r***l (641)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
All great!
o***- (182)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Super transaction, thanks!
a***h (37)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Tracking shows error. Hasn't showed up yet. F- slow ship.