|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Investigating Explanation-Based Learning by Gerald DeJong (English) Hardcover Bo

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $241,60
OngeveerEUR 225,31
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 28 jun en wo, 10 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386700082743
Laatst bijgewerkt op 19 mei 2024 14:40:49 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9780792391258
Book Title
Investigating Explanation-Based Learning
ISBN
9780792391258
Subject Area
Computers, Psychology
Publication Name
Investigating Explanation-Based Learning
Item Length
9.3 in
Publisher
Springer
Subject
Natural Language Processing, Intelligence (Ai) & Semantics, Cognitive Psychology & Cognition
Publication Year
1992
Series
The Springer International Series in Engineering and Computer Science Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Author
Gerald Dejong
Item Width
6.1 in
Item Weight
62.8 Oz
Number of Pages
IX, 438 Pages

Over dit product

Product Information

Explanation-Based Learning (EBL) can generally be viewed as substituting background knowledge for the large training set of exemplars needed by conventional or empirical machine learning systems. The background knowledge is used automatically to construct an explanation of a few training exemplars. The learned concept is generalized directly from this explanation. The first EBL systems of the modern era were Mitchell's LEX2, Silver's LP, and De Jong's KIDNAP natural language system. Two of these systems, Mitchell's and De Jong's, have led to extensive follow-up research in EBL. This book outlines the significant steps in EBL research of the Illinois group under De Jong. This volume describes theoretical research and computer systems that use a broad range of formalisms: schemas, production systems, qualitative reasoning models, non-monotonic logic, situation calculus, and some home-grown ad hoc representations. This has been done consciously to avoid sacrificing the ultimate research significance in favor of the expediency of any particular formalism. The ultimate goal, of course, is to adopt (or devise) the right formalism.

Product Identifiers

Publisher
Springer
ISBN-10
079239125x
ISBN-13
9780792391258
eBay Product ID (ePID)
25038416689

Product Key Features

Author
Gerald Dejong
Publication Name
Investigating Explanation-Based Learning
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Natural Language Processing, Intelligence (Ai) & Semantics, Cognitive Psychology & Cognition
Publication Year
1992
Series
The Springer International Series in Engineering and Computer Science Ser.
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Psychology
Number of Pages
IX, 438 Pages

Dimensions

Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
62.8 Oz

Additional Product Features

LCCN
90-048514
Intended Audience
Scholarly & Professional
Series Volume Number
120
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Q334-342
Table of Content
1. A Perspective on Explanation-Based Learning.- 2. Explanation Generalization in EGGS.- 3. Generalizing Explanation Structures.- 4. Recoverable Simplifications and the Intractable Domain Theory Problem.- 5. Designing Experiments to Extend the Domain Theory.- 6. Some Aspects of Operationality.- 7. Empirically Evaluating EBL.- 8. Psychological Studies of Explanation-Based Learning.- 9. Case Study 1-- ARMS: Acquiring Robotic Assembly Plans.- 10. Case Study 2 -- GENESIS: Learning Schemata for Narrative Text Understanding.- 11. Case Study 3 -- PHYSICS 101: Learning in Mathematically Based Domains.- 12. Case Study 4 -- ADEPT: Extending the Domain Theory.- 13. Case Study 5 -- NONMON: Learning with Recoverable Simplifications.- 14. Case Study 6 -- GRASPER: Learning to Manipulate an Uncertain World.
Copyright Date
1993
Dewey Decimal
006.3/1
Dewey Edition
20
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.024.874)

d***l (192)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived well packaged and as described but shipping time was extremely slow. If you plan to purchase something as a gift with a timeline, look elsewhere.
a***6 (5462)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great book on unusual subject
a***e (1564)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent seller very happy with my item thank you