|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

User Generated Branding: Integrating User Generated Content into Brand Managemen

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $66,42
OngeveerEUR 61,43
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 26 jun en ma, 8 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386700026455
Laatst bijgewerkt op 19 mei 2024 12:11:46 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9783834923240
Book Title
User Generated Branding
ISBN
9783834923240
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
User Generated Branding : Integrating User Generated Content Into Brand Management
Item Length
8.3 in
Publisher
Betriebswirtschaftlicher Verlag DR. Th. Gabler Gmbh
Subject
Marketing / General, Management Science
Publication Year
2010
Series
Innovatives Markenmanagement Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Author
Ulrike Arnhold
Item Width
5.8 in
Item Weight
22 Oz
Number of Pages
Xxviii, 451 Pages

Over dit product

Product Information

The increasing relevance of the internet has brought about significant change in me­ dia consumption, communication and social behaviour and thus evoked a debate in both business studies and practice. Brands, in particular, are affected by the devel­ opments in and around the internet since they stimulate and shape such behavioural patterns. Therefore, how to manage a brand in the era of the internet has been a topic of discussion for quite some time. First, success factors of so called "virtual e­ brands" were searched for, then "internet-based brand management" was explored and finally one was acknowledged as an "expert" by only using the buzzword "brand management in Web2. 0. " Many of the papers and books published at that time, how­ ever, dealt only superficially with the subject, distinguishing themselves through se­ quences of empty words rather than in-depth knowledge of the matter. Unfortunately, this even led to the case that the editor of a topic related Special Issue of the "Mar­ keting Science" joumal preselected all submitted manuscripts according to the fact whether he personally liked or disliked the used terminology. Against the background of this situation of as much shallowness as sUbjectivity, Dr. Ulrike Arnhold analyses the state of the art of research within her dissertation with great care and intellectual finesse.

Product Identifiers

Publisher
Betriebswirtschaftlicher Verlag DR. Th. Gabler Gmbh
ISBN-10
3834923249
ISBN-13
9783834923240
eBay Product ID (ePID)
144015819

Product Key Features

Author
Ulrike Arnhold
Publication Name
User Generated Branding : Integrating User Generated Content Into Brand Management
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Marketing / General, Management Science
Publication Year
2010
Series
Innovatives Markenmanagement Ser.
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
Xxviii, 451 Pages

Dimensions

Item Length
8.3 in
Item Width
5.8 in
Item Weight
22 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf4999.2-6182
Original Language
German
Table of Content
User generated branding (UGB) as a field of study.- Theoretical basis for the development of a UGB reference framework.- Specification of UGB.- Development of the explanatory UGB model.- Empiric model validation and hypothesis testing.- Summary, critical consideration and outlook.
Copyright Date
2010
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.024.667)

7***r (22)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived in excellent condition.
0***a (676)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast shipping.
e***f (1428)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Will be able to use in my campaigns. Great reference. Thanks.