|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Trump and the Media by Pablo J. Boczkowski (English) Paperback Book

Objectstaat:
Nieuw
4 beschikbaar
Prijs:
GBP 13,99
OngeveerEUR 16,46
Verzendkosten:
GBP 4,88 (ongeveer EUR 5,74) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: London, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen di, 25 jun en vr, 12 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 10 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386359147299
Laatst bijgewerkt op 08 apr 2024 18:03:21 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9780262037969
Book Title
Trump and the Media
ISBN
9780262037969
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Trump and the Media
Item Height
229mm
Author
Pablo J. Boczkowski, Zizi Papacharissi
Publisher
MIT Press LTD
Item Width
152mm
Subject
Politics, Advertising
Number of Pages
272 Pages

Over dit product

Product Information

The election of Donald Trump and the great disruption in the news and social media.Donald Trump's election as the 45th President of the United States came as something of a surprise-to many analysts, journalists, and voters. The New York Times's The Upshot gave Hillary Clinton an 85 percent chance of winning the White House even as the returns began to come in. What happened? And what role did the news and social media play in the election? In Trump and the Media, journalism and technology experts grapple with these questions in a series of short, thought-provoking essays. Considering the disruption of the media landscape, the disconnect between many voters and the established news outlets, the emergence of fake news and alternative facts, and Trump's own use of social media, these essays provide a window onto broader transformations in the relationship between information and politics in the twenty-first century. The contributors find historical roots to current events in Cold War notions of us versus them, trace the genealogy of the assault on facts, and chart the collapse of traditional news gatekeepers. They consider such topics as Trump's tweets (diagnosed by one writer as Twitterosis ) and the constant media exposure given to Trump during the campaign. They propose photojournalists as visual fact checkers ( lessons of the paparazzi ) and debate whether Trump's administration is authoritarian or just authoritarian-like. Finally, they consider future strategies for the news and social media to improve the quality of democratic life. Contributors Mike Ananny, Chris W. Anderson, Rodney Benson, Pablo J. Boczkowski, danah boyd, Robyn Caplan, Michael X. Delli Carpini, Josh Cowls, Susan J. Douglas, Keith N. Hampton, Dave Karpf, Daniel Kreiss, Seth C. Lewis, Zoey Lichtenheld, Andrew L. Mendelson, Gina Neff, Zizi Papacharissi, Katy E. Pearce, Victor Pickard, Sue Robinson, Adrienne Russell, Ralph Schroeder, Michael Schudson, Julia Sonnevend, Keren Tenenboim-Weinblatt, Tina Tucker, Fred Turner, Nikki Usher, Karin Wahl-Jorgensen, Silvio Waisbord, Barbie Zelizer

Product Identifiers

Publisher
MIT Press LTD
ISBN-13
9780262037969
eBay Product ID (ePID)
17046614581

Product Key Features

Author
Pablo J. Boczkowski, Zizi Papacharissi
Publication Name
Trump and the Media
Format
Paperback
Language
English
Subject
Politics, Advertising
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm

Additional Product Features

Series Title
The Mit Press
Country/Region of Manufacture
United States
Editor
Zizi Papacharissi, Pablo J. Boczkowski

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
Btw-nummer:
  • GB 324767388
Handelsregistratienummer:
  • 05034144
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 05034144
The Nile UK Shop

The Nile UK Shop

98,3% positieve feedback
98K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (25.313)

7***3 (58)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
*
u***u (99)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As described and arrived prior to estimated arrival date.
a***c (33)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good book