Deze aanbieding is door de verkoper beëindigd op zo, 2 jun om 7:01 PM omdat het object niet langer beschikbaar is.
Hebt u iets om te verkopen?

Out of Nowhere: The Inside Story of How Nike Marketed the Culture of Running

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
US $16,49
OngeveerEUR 15,31
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Spring, Texas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 18 jun en vr, 21 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386167157415
Laatst bijgewerkt op 02 jun 2024 14:34:07 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN
9781841262345
Book Title
Out of Nowhere : the inside Story of How Nike Marketed the Culture of Running
Item Length
9.4 in
Publisher
Meyer & Meyer Sport, The Limited
Publication Year
2008
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
1 in
Author
Geoff Hollister
Genre
Sports & Recreation
Topic
General, Running & Jogging
Item Width
6.5 in
Item Weight
30.9 Oz
Number of Pages
328 Pages

Objectbeschrijving van de verkoper