Hebt u iets om te verkopen?

Service Management and Marketing: A Customer Relationship Manage

Objectstaat:
Goed
3 beschikbaar
Prijs:
GBP 3,09
OngeveerEUR 3,65
Verzendkosten:
GBP 8,99 (ongeveer EUR 10,62) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Verzonden binnen 1 dag
De verkoper heeft vermeld dat het object binnen 1 werkdag na ontvangst van de verwerkte betaling - nieuw venster of tabblad wordt verzonden. Geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad zijn inclusief verzendtijd van de verkoper en zijn afhankelijk van de geselecteerde postdienst. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Geschatte levering tussen ma, 24 jun en do, 11 jul tot 43230
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:386140966277
Laatst bijgewerkt op 18 jun 2024 03:35:06 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Book Title
Service Management and Marketing: A Customer Relationship Manage
ISBN
9780471720348
EAN
9780471720348
Publication Year
2000
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Service Management and Marketing: a Customer Relationship Management Approach
Item Height
244mm
Author
Christian Gronroos
Publisher
John Wiley & Sons AND Sons LTD
Item Width
168mm
Subject
Management, Marketing, Business
Item Weight
680g
Number of Pages
404 Pages

Over dit product

Product Information

A service can be defined as any activity or benefit that one party can offer to another which is essentially intangible and does not result in the ownership of anything. Services encompass a very wide range of activities e.g health care, education, tourism, insurance and finance. This is the second edition of a very successful book written by one of the leading writers and researchers in services marketing and management. The most important change in this new edition is a greater emphasis on the relationship approach to services marketing. CONTENTS: The Service and Relationship Imperative: Managing in Service Competition; Managing Customer Relationships: An Alternative Paradigm in Management and Marketing; The Nature of Services and Service Consumption, And Its Marketing Consequences; Service And Relationship Quality; Quality Management in Services; Return on Services and Relationships; Managing the Augmented Service Offering; Principles of Service Management; Managing Service Productivity; Managing Marketing or Market-oriented Management; Managing Total Integrated Marketing Communication; Managing Brand Relationships and Image; Market-oriented Organization: Structure, Resources and Service Processes; Managing Internal Marketing; Managing Service Culture: The Internal Service Imperative; Conclusions.

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons AND Sons LTD
ISBN-13
9780471720348
eBay Product ID (ePID)
87749039

Product Key Features

Author
Christian Gronroos
Publication Name
Service Management and Marketing: a Customer Relationship Management Approach
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management, Marketing, Business
Publication Year
2000
Type
Textbook
Number of Pages
404 Pages

Dimensions

Item Height
244mm
Item Width
168mm
Item Weight
680g

Additional Product Features

Title_Author
Christian Gronroos
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Eten.aidemnorihc@kuyabe
Btw-nummer:
  • GB 724 4981 18
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 03800600
Chiron_Media_Store

Chiron_Media_Store

99,3% positieve feedback
4,1M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.249.855)

a***p (836)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Quick dispatch and well packaged. Happy with product - recommended eBayer.
o***s (65)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very happy with condition of the book, would use this seller again
9***9 (1245)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Quick delivery and I'm very happy with my purchase ♥️♥️♥️