|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Social Theory and Social Practice: with a new introduction the author by Zetterb

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
GBP 28,74
OngeveerEUR 33,82
Verzendkosten:
GBP 5,99 (ongeveer EUR 7,05) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Ammanford, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Verzonden binnen 1 dag
De verkoper heeft vermeld dat het object binnen 1 werkdag na ontvangst van de verwerkte betaling - nieuw venster of tabblad wordt verzonden. Geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad zijn inclusief verzendtijd van de verkoper en zijn afhankelijk van de geselecteerde postdienst. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Geschatte levering tussen wo, 12 jun en ma, 1 jul tot 43230
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:385931982363
Laatst bijgewerkt op 27 mei 2024 00:40:38 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Book Title
Social Theory and Social Practice: with a new introduction the au
ISBN
9780765809063
Publication Year
2001
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Social Theory and Social Practice
Item Height
229mm
Author
Hans Zetterberg
Publisher
Taylor & Francis INC International Concepts
Item Width
152mm
Subject
Sociology
Item Weight
318g
Number of Pages
220 Pages

Over dit product

Product Information

Social Theory and Social Practice is a unique effort at applied social theory. Hans L. Zetterberg believes that social research has now advanced so far that social scientists can give advice without being restricted to new research projects. They can use previously proven theories as the basis for sound practical recommendations. This approach has profound implications in the application of social science to problems in business management, labor strife, government decision-making, in such areas as education, health and human welfare. It remains a pioneering discourse for practitioners of social research and social policy. Zetterberg gives a searching review of the various ways in which social practitioners attempt to use the accumulated knowledge of social science. He proceeds with a compact summary of the knowledge of the academicians of social science, noting that practitioners are often unaware of much useful academic knowledge. The process by which this knowledge is transformed into practical advice is spelled out in detail, and is illustrated with examples from an actual consultation about problems faced by an art museum that wanted to increase its audience. Chapter 1 identifies the problem; chapter 2, The Knowledge of Social Practitioners, outlines practitioners' reliance on scientific knowledge; chapter 3, The Knowledge of Social Theorists, discusses sociological terms and sociological law; chapter 4, The Practical Use of Social Theory through Scholarly Consultants, explores the actual specificity of social theory and its uses, while the concluding chapter examines the uses of consultants, covering some prerequisites for the successful use of applied science. The book rejects the widespread view that in order to put social science to use, we have to popularize its content. Zetterberg's approach is rather to translate a client's problem into a powerful theoretical statement, the solution to which is calculated and then presented to the client as down-to-earth advice. This volume will be of immediate interest to scholars in the field of social theory; to consultants and practitioners who give advice on social problems and policy decisions; and to executives who use advice from social scientists.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis INC International Concepts
ISBN-13
9780765809063
eBay Product ID (ePID)
90713293

Product Key Features

Author
Hans Zetterberg
Publication Name
Social Theory and Social Practice
Format
Paperback
Language
English
Subject
Sociology
Publication Year
2001
Type
Textbook
Number of Pages
220 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
318g

Additional Product Features

Title_Author
Hans Zetterberg
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Goldstone Books Ltd
Ashley Stamford-Plows
Cilyrychen Industrial Estate
Llandybie
Ammanford
Carmarthenshire
SA18 3GY
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT07076296210
:liam-Eku.oc.skoobenotsdlog@secivresremotsuc
Btw-nummer:
  • GB 920299721
Handelsregistratienummer:
  • 06817864
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 06817864
Goldstone Books

Goldstone Books

99,3% positieve feedback
2,3M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.088.749)

y***y (92)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived quickly and in great condition. Very pleased!
9***_ (7)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Super fast delivery
d***h (19)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent condition, fast delivery would definitely recommend this seller