Hebt u iets om te verkopen?

Boo Hoo: A Dot Com Story-Ernst Malmsten, Erik Portanger, Charles Drazin-Paperbac

Objectstaat:
Goed
Prijs:
GBP 3,49
OngeveerEUR 4,10
Verzendkosten:
GBP 3,65 (ongeveer EUR 4,29) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Ammanford, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Verzonden binnen 1 dag
De verkoper heeft vermeld dat het object binnen 1 werkdag na ontvangst van de verwerkte betaling - nieuw venster of tabblad wordt verzonden. Geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad zijn inclusief verzendtijd van de verkoper en zijn afhankelijk van de geselecteerde postdienst. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Geschatte levering tussen do, 30 mei en ma, 17 jun tot 43230
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:385324984097
Laatst bijgewerkt op 24 jan 2024 10:33:45 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
ISBN
9780099418375
Book Title
Boo Hoo: a Dot.Com Story from Concept to Catastrophe
Publisher
Cornerstone
Publication Year
2002
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Item Height
198mm
Author
Charles Drazin, Erik Portanger, Ernst Malmsten
Genre
Biographies & True Stories
Topic
Business
Item Width
129mm
Item Weight
287g
Number of Pages
416 Pages

Over dit product

Product Information

An internet Barbarians at the Gate- the boo.com story captures the feverish excitement of the dot.com boom in the late 90s- 'Enthralling' The Financial Times 'Such a dazzling version of the boo phenomenon that as readers turn the pages they will be rooting for the company to survive even though they know the story ends in disaster.' The Sunday Times'boo hoo is an engrossing account of how two childhood friends persuaded some of the world's savviest investors and fashion houses -including Bernard Arnault's L VMH and the Benetton family -to fund a sports and designer clothing company to the tune of $100m.' The Guardian' his tale captures the hype and excitement of developing what was seen by many as a ground-breaking company with state-of-the-art technology... Along the way, it tells of endless rounds of raising finance, glamorous parties, staff clashes and bitter sparring with the press.' BBC.co.uk'The game would be to bring boo.com to market, when it would soon be worth more than $1 billion and make its backers rich. Can all this have happened last year? It seems more like a tale from a different aeon, but the lessons it teaches are timeless.' The Spectator'One of the hottest books on the shelves at Waterstones.' Sunday Times Style magazIne'boo hoo. ..is 386 pages of oddly gripping text made nearly unbelievable by the amount of money that was given voluntarily to two twentysomething Swedes. ..the very readable book.. .adds lurid colour to the story.' The Daily Telegraph'Reading this has the fascination of watching a high-speed car crash replayed in slow motion. You know what's going to happen, you can see the confident glow on the drivers' faces, but can't warn them about the curve in the road that is coming to unstick them. Schadenfreude is irresistible. And yet everyone walks away unhurt.' The Independent'With its evocative and colourful narrative, you'll quickly find yourself transported to the duo's world of ridiculous money-fuelled excess. Boo hoo offers up a truly entertaining insight into the frenzied and dizzying world of dotcommery at a time when everybody with a bright idea had a chance to make a million.' Virginstudent.com

Product Identifiers

Publisher
Cornerstone
ISBN-13
9780099418375
eBay Product ID (ePID)
91434062

Product Key Features

Book Title
Boo Hoo: a Dot.Com Story from Concept to Catastrophe
Author
Charles Drazin, Erik Portanger, Ernst Malmsten
Format
Paperback
Language
English
Topic
Business
Publication Year
2002
Type
Textbook
Genre
Biographies & True Stories
Number of Pages
416 Pages

Dimensions

Item Height
198mm
Item Width
129mm
Item Weight
287g

Additional Product Features

Title_Author
Charles Drazin, Erik Portanger, Ernst Malmsten
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Goldstone Books Ltd
Ashley Stamford-Plows
Cilyrychen Industrial Estate
Llandybie
Ammanford
Carmarthenshire
SA18 3GY
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT07076296210
:liam-Eku.oc.skoobenotsdlog@secivresremotsuc
Btw-nummer:
  • GB 920299721
Handelsregistratienummer:
  • 06817864
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Goldstone Books

Goldstone Books

99,3% positieve feedback
2,3M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.087.228)

c***5 (1288)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
I love this comedy and I am watching it whenever I want to relax and laugh a little. A really good buy.
t***a (2655)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast delivery and great service
s***c (1631)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thanks