|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Ford, Lisa : Exceptional Customer Service 2 E: Exceed FREE Shipping, Save £s

Great Prices & Quality from musicMagpie. 10m+ Feedbacks
Objectstaat:
Goed
This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in good condition. ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
GBP 5,28
OngeveerEUR 6,26
Verzendkosten:
GBP 3,99 (ongeveer EUR 4,73) Voordelige verzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: England, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 3 jul en ma, 22 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Wordt vandaag verzonden als u betaalt binnen 19 uur 22 min. Details bekijkenvoor verzending
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:384519998575
Laatst bijgewerkt op 07 jun 2024 08:27:59 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in good condition. ...
Book Title
Exceptional Customer Service 2 E: Exceed
ISBN
9781605500386
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Exceptional Customer Service: Exceed Customer Expectations to Build Loyalty and Boost Profits
Item Height
229mm
Author
William Perry, David Mcnair, Lisa Ford
Publisher
Adams Media Corporation
Item Width
152mm
Subject
Marketing
Item Weight
204g
Number of Pages
224 Pages

Over dit product

Product Information

When the going's tough, companies that survive will be those that build the greatest loyalty-by exceeding expectations. Yet, too often, companies ignore their customers' needs and wants. Today, industries like airlines, retail businesses, and restaurants are feeling consumer pushback. With new, updated examples from more than fifty companies-from Chik-Fil-A restaurants to the Ritz-Carlton hotel chain to online retailer Zappos.com-this book shows managers how to go from so-so service to amazing service. In today's market, customer service is a key competitive advantage. This book shows you how to expand your customer base when the industry is shrinking, use new media to reach consumers, and make a lasting, great impression on customers. When businesses are fighting to survive, creating a great experience for customers isnit just important-it's essential.

Product Identifiers

Publisher
Adams Media Corporation
ISBN-13
9781605500386
eBay Product ID (ePID)
90148115

Product Key Features

Author
William Perry, David Mcnair, Lisa Ford
Publication Name
Exceptional Customer Service: Exceed Customer Expectations to Build Loyalty and Boost Profits
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
224 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
204g

Additional Product Features

Title_Author
William Perry, Lisa Ford, David Mcnair
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Entertainment Magpie Ltd
Customer Services
One Stockport Exchange
First Floor
Stockport
Cheshire
SK1 3SW
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT10105553330
:liam-Egg.yesnreugmm@yabe
Btw-nummer:
  • GB 226498384
Handelsregistratienummer:
  • 06277562
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 06277562
musicMagpie Shop

musicMagpie Shop

99,2% positieve feedback
42,5M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (18.455.674)

y***0 (954)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very good condition, thank you
i***9 (863)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great stuff cheers 5 *s
y***0 (954)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very good condition, thank you