Hebt u iets om te verkopen?

The Book of Business Awesome/The Book of Business Unawesome: How Engaging...

by Stratten, Scott; Kramer, Alison | HC | Acceptable
Objectstaat:
Redelijk
Former library book; Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $4,84
OngeveerEUR 4,53
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 6 mei en wo, 8 mei tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:375363742951

Specificaties

Objectstaat
Redelijk
Een boek dat slijtage vertoont. De kaft kan enigszins beschadigd zijn, maar is als geheel nog intact. De boekband kan licht beschadigd zijn, maar is als geheel nog intact. Er kan in de kantlijn zijn geschreven. Er kan tekst zijn onderstreept of gemarkeerd, maar er ontbreken geen bladzijden of iets anders waardoor de tekst minder goed leesbaar of minder begrijpelijk wordt. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Former library book; Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ...
Binding
Hardcover
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9781118315224
Book Title
Book of Business Awesome : How Engaging Your Customers and Employees Can Make Your Business Thrive
Item Length
9.4in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2012
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1in
Author
Scott Stratten, Alison Kramer
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General, Public Relations, Customer Relations, Management
Item Width
6.4in
Item Weight
16.4 Oz
Number of Pages
272 Pages

Over dit product

Product Information

UnAwesome is UnAcceptable. The Book of Business Awesome is designed as two short books put together--one read from the front and the other read from the back when flipped over. Covering key business concepts related to marketing, branding, human resources, public relations, social media, and customer service, The Book of Business Awesome includes case studies of successful businesses that gained exposure through being awesome and effective. This book provides actionable tools enabling readers to apply the concepts immediately to their own businesses. The flip side of the book, The Book of Business UnAwesome , shares the train-wreck stories of unsuccessful businesses and showcases what not to do. Key concepts include the power of peripheral referrals and how to create content for your third circle Explains how to re-recruiting your employees and re-court your customers Ensure that your business remains awesome, instead of unawesome, and apply these awesomely effective strategies to your business today.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1118315227
ISBN-13
9781118315224
eBay Product ID (ePID)
127414507

Product Key Features

Book Title
Book of Business Awesome : How Engaging Your Customers and Employees Can Make Your Business Thrive
Author
Scott Stratten, Alison Kramer
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Marketing / General, Public Relations, Customer Relations, Management
Publication Year
2012
Genre
Business & Economics
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Length
9.4in
Item Height
1in
Item Width
6.4in
Item Weight
16.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.55.S757 2012
Table of Content
Chapter 1 How One Man Changed a Billion-Dollar Brand Chapter 2 Marketing is a Verb Chapter 3 Remarry Your Current Customers Chapter 4 The Sun Rises Online Chapter 5 Sporting event awesome Chapter 6 I Think Geeks Rule Chapter 7 DKNY 4 U 2 Chapter 8 PR People. React. Chapter 9 The Red Cross is Getting Slizzard Chapter 10 Grand Rapids Serves up Some Humble Pie Chapter 11 The One Thing More Delicious Than Ice Cream Chapter 12 How To Apologize to a Woman Chapter 13 How To Ship Out Your Reputation, And Then Return It Chapter 14 You Can't Ignore What You Hate Chapter 15 The Only Good Use For QR Codes Chapter 16 Benefit of the Brand Doubt Chapter 17 How To Spice Up An Old Brand Chapter 18 How Manya Made Vegas Awesome Chapter 19 Fractional Reaction Chapter 20 Third Circle Chapter 21 Reflecting on Awesome Chapter 22 Part Man, Part Machine, All Crowdfunded Chapter 23 The Social Media ROI Conversation Chapter 24 Before Social ROI Chapter 25 Connect Outside Your Field of Vision Chapter 26 Peripheral Referrals Chapter 27 Seven Dollars and An iROI, Lessons in Social Return on Investment Chapter 28 Thirty Tips for Speakers Chapter 29 Rocking a Panel Chapter 30 Shedding some social pounds Chapter 31 You Don't Need The Man, If You Are the Man. Why I Love Louis CK Chapter 32 The Hall of Fame Chapter 33 Mr. Happy Crack Chapter 34 Pimp My Lift Chapter 35 Nightmares Chapter 36 J.K. Rowling Chapter 37 Moncton Snow Blower Chapter 38 Calgary Philharmonic Chapter 39 A Unicorn Fighting A Bear Chapter 40 Awesome End Awesome Acknowledgements
Copyright Date
2012
Lccn
2012-009220
Dewey Decimal
658.8/12
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positieve feedback
17,5M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (5.166.963)

2***1 (1841)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great Seller
4***i (1266)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent book great service thank you will shop again have a great day mary
o***n (1028)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Had a hiccup with delivery, but seller made it right.