|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Closing the Quality Gap: Lessons from America's Leading Companie

Objectstaat:
Goed
Prijs:
GBP 4,63
OngeveerEUR 5,41
Verzendkosten:
GBP 8,99 (ongeveer EUR 10,51) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Verzonden binnen 1 dag
De verkoper heeft vermeld dat het object binnen 1 werkdag na ontvangst van de verwerkte betaling - nieuw venster of tabblad wordt verzonden. Geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad zijn inclusief verzendtijd van de verkoper en zijn afhankelijk van de geselecteerde postdienst. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Geschatte levering tussen do, 9 mei en di, 28 mei tot 43230
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:375272465738
Laatst bijgewerkt op 23 feb 2024 04:35:05 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Book Title
Closing the Quality Gap: Lessons from America's Leading Companie
ISBN
9780131384132
Publication Year
1992
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Closing the Quality Gap: Lessons from America's Leading Companies
Item Height
217mm
Author
Alexander Haim, the Conference Board
Publisher
Pearson Professional Education
Item Width
47mm
Subject
Management
Item Weight
660g
Number of Pages
660 Pages

Over dit product

Product Information

This ground-breaking study from The Conference Board identifies the key elements of successful quality programs and defines a radical new approach to business management. Through the unprecedented cooperation of Conference Board members, this book reveals how leading U.S. companies - like 3M, Ford, Xerox, IBM, Corning and Motorola - are transforming themselves in response to the global mandate for higher quality products and services. Closing the Quality Gap identifies tomorrow's most successful management practices and explains why many of them directly contradict conventional notions of excellence. It uses in-depth case studies and interviews with senior managers to show how leading practitioners transform their corporate culture, and how teamwork, benchmarking, process management and other tools can best be applied. Closing the Quality Gap tells a compelling and encouraging story for anyone concerned with the fate of American business and industry. And it provides extensive access to insights and techniques from America's quality pioneers, making it an indispensable resource for managers everywhere.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Professional Education
ISBN-13
9780131384132
eBay Product ID (ePID)
87645803

Product Key Features

Author
Alexander Haim, the Conference Board
Publication Name
Closing the Quality Gap: Lessons from America's Leading Companies
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management
Publication Year
1992
Type
Textbook
Number of Pages
660 Pages

Dimensions

Item Height
217mm
Item Width
47mm
Item Weight
660g

Additional Product Features

Title_Author
Alexander Haim, the Conference Board
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Eten.aidemnorihc@kuyabe
Btw-nummer:
  • GB 724 4981 18
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Chiron_Media_Store

Chiron_Media_Store

99,4% positieve feedback
4,0M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.223.968)

a***a (881)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
all good, thanks
a***a (881)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
all good, thanks
s***g (700)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
...perfect in service and time of delivery.