Hebt u iets om te verkopen?

Management of Service Operations (Book & CD Rom Pack),Nevan Wrig

Objectstaat:
Goed
Prijs:
GBP 3,55
OngeveerEUR 4,20
Verzendkosten:
GBP 8,99 (ongeveer EUR 10,62) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Verzonden binnen 1 dag
De verkoper heeft vermeld dat het object binnen 1 werkdag na ontvangst van de verwerkte betaling - nieuw venster of tabblad wordt verzonden. Geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad zijn inclusief verzendtijd van de verkoper en zijn afhankelijk van de geselecteerde postdienst. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Geschatte levering tussen di, 25 jun en vr, 12 jul tot 43230
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:375107638470
Laatst bijgewerkt op 26 mei 2024 11:23:25 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Book Title
Management of Service Operations (Book & CD Rom Pack),Nevan Wrig
ISBN
9780304705283
Subject Area
Data Analysis
Publication Name
Management of Service Operations
Publisher
Cengage Learning Emea
Subject
Management, Marketing, Business
Publication Year
1999
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Item Height
254mm
Author
Nevan Wright
Item Width
178mm
Item Weight
470g
Number of Pages
256 Pages

Over dit product

Product Information

This is a clear and concise textbook which looks at Operations Management within service organisations - meaning the part of the organisation that interacts with and delivers services to customers. There are continuous self-assessment exercises throughout the text, as well as the case studies on the CD.

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning Emea
ISBN-13
9780304705283
eBay Product ID (ePID)
91567853

Product Key Features

Subject Area
Data Analysis
Author
Nevan Wright
Publication Name
Management of Service Operations
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management, Marketing, Business
Publication Year
1999
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Height
254mm
Item Width
178mm
Item Weight
470g

Additional Product Features

Title_Author
Nevan Wright
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Eten.aidemnorihc@kuyabe
Btw-nummer:
  • GB 724 4981 18
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 03800600
Chiron_Media_Store

Chiron_Media_Store

99,3% positieve feedback
4,1M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.249.912)

a***t (360)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good condition book
g***r (1322)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent thanks
d***b (681)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast delivery - thanks