Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
Creative Editing for Print Media
by Bowles, Dorothy A.; Borden, Diane L.;... | PB | Good
US $10,49
OngeveerEUR 9,41
Objectstaat:
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ”... Meer lezenover objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping.
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 26 sep en za, 28 sep tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:374327390935
Specificaties
- Objectstaat
- Goed
- Opmerkingen van verkoper
- Binding
- Paperback
- Weight
- 1 lbs
- Product Group
- Book
- IsTextBook
- Yes
- ISBN
- 9780534190989
- Publication Year
- 1992
- Type
- Textbook
- Format
- Mass Market
- Language
- English
- Subject Area
- Language Arts & Disciplines, Business & Economics
- Publication Name
- Creative Editing for Print Media
- Publisher
- Wadsworth
- Subject
- Editing & Proofreading, Communication Studies, Industries / Media & Communications, Journalism, General
- Item Weight
- 23.6 Oz
- Number of Pages
- 310 Pages
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
Wadsworth
ISBN-10
0534190987
ISBN-13
9780534190989
eBay Product ID (ePID)
842577
Product Key Features
Number of Pages
310 Pages
Language
English
Publication Name
Creative Editing for Print Media
Subject
Editing & Proofreading, Communication Studies, Industries / Media & Communications, Journalism, General
Publication Year
1992
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Business & Economics
Format
Mass Market
Dimensions
Item Weight
23.6 Oz
Additional Product Features
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
070.4/1
Synopsis
This basic introduction to print journalism editing recognizes that recognizes that students need to learn editorial skills even though they may not be editors. The authors begin with an overview of the editor's roles in journalism, and introduce editing as a creative, vital profession (within the context of the many changes going on in newspapers). Two chapters on basic grammar precede particularly strong chapters on law and ethics for editors. Two chapters on basic editing skills with headlines and news services are followed by three chapters on working with the visual aspects of editing: pictures, infographics, type, and design.
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (5.350.863)
- l***a (1490)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopThank you.
- r***a (38)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopArrived in a timely manner
- 7***3 (130)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopSuch an inspiring read!