Dit object is niet op voorraad.
Hebt u iets om te verkopen?

Start Where You Are, But Don't Stay There: Understanding Diversity, Opportunity

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
US $44,48
OngeveerEUR 41,64
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 28 jun en wo, 10 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:364871524784
Laatst bijgewerkt op 16 mei 2024 00:04:44 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9781682534397
Book Title
Start Where You Are, But Don't Stay There
ISBN
9781682534397
Subject Area
Education, Social Science
Publication Name
Start Where You Are, but Don't Stay There : Understanding Diversity, Opportunity Gaps, and Teaching in Today's Classrooms
Publisher
Harvard Education Press
Item Length
9 in
Subject
Minority Studies, Multicultural Education, Educational Policy & Reform / Federal Legislation, Training & Certification, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2020
Series
Race and Education Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7 in
Author
H. Richard Milner IV, Gloria Ladson-Billings
Features
New Edition
Item Width
6.1 in
Number of Pages
352 Pages

Over dit product

Product Information

In the thoroughly revised second edition of Start Where You Are, But Don't Stay There, H. Richard Milner IV addresses the knowledge and insights required on the part of teachers and school leaders to serve students of colour. Milner focuses on the need to prepare teachers for the racially diverse student populations in their classrooms.

Product Identifiers

Publisher
Harvard Education Press
ISBN-10
1682534391
ISBN-13
9781682534397
eBay Product ID (ePID)
6038397514

Product Key Features

Number of Pages
352 Pages
Language
English
Publication Name
Start Where You Are, but Don't Stay There : Understanding Diversity, Opportunity Gaps, and Teaching in Today's Classrooms
Publication Year
2020
Subject
Minority Studies, Multicultural Education, Educational Policy & Reform / Federal Legislation, Training & Certification, Teaching Methods & Materials / General
Features
New Edition
Type
Textbook
Subject Area
Education, Social Science
Author
H. Richard Milner IV, Gloria Ladson-Billings
Series
Race and Education Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Length
9 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2019-045275
Dewey Edition
23
Reviews
"The book is at once empirical, theoretical, and practical: it is accessible and compelling to a variety of audiences, and its ideas and conclusions are clearly supported by Milner's own research and experiences, as well as research in the field." -- Teachers College Record, "Milner's second edition of Start Where You Are, But Don't Stay There: Understanding Diversity, Opportunity Gaps, and Teaching in Today's Classrooms provides a realistic and grounded yet optimistic and hopeful look at how teachers of all backgrounds can work to overcome cultural conflicts, build relationships with students, co-construct meaningful learning opportunities, and foster excellence in all students." -- Teachers College Record
Dewey Decimal
370.117
Edition Description
New Edition
Lc Classification Number
Lc1099.3.M56 2020
Copyright Date
2020

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.025.673)

r***e (3)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Came on time as promised..George
a***m (30)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
The seller's description of the book didn't indicate that it was a "Bound for Schools and Libraries" edition.
d***c (1446)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
👍🏻