|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Lights, Camera, Madison Avenue : The Golden Age of Advertising, Paperback by ...

Objectstaat:
Vrijwel nieuw
2 beschikbaar
Prijs:
US $30,25
OngeveerEUR 27,90
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Jessup, Maryland, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 15 jun en do, 27 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:364863462639
Laatst bijgewerkt op 24 mei 2024 16:07:45 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Vrijwel nieuw: Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar ...
Book Title
Lights, Camera, Madison Avenue : The Golden Age of Advertising
ISBN
9781476662336
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Lights, Camera, Madison Avenue : the Golden Age of Advertising
Item Height
0.4in
Author
Robert Naud
Item Length
9in
Publisher
Mcfarland & Company, Incorporated Publishers
Item Width
6in
Item Weight
10.3 Oz
Number of Pages
208 Pages

Over dit product

Product Information

Presents an inside look at the production of 20th century television commercials. It begins with a review of advertising's beginnings in the late 19th century and describes its development through the 1960s and early 1970s.

Product Identifiers

Publisher
Mcfarland & Company, Incorporated Publishers
ISBN-10
1476662339
ISBN-13
9781476662336
eBay Product ID (ePID)
211806347

Product Key Features

Author
Robert Naud
Publication Name
Lights, Camera, Madison Avenue : the Golden Age of Advertising
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
208 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.4in
Item Width
6in
Item Weight
10.3 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf6146.T42
Reviews
"this book is the personal story of the author's career in the world of advertising...he worked for several ad agencies and the three legacy broadcast networks in career dating to the 1960s...producing commercials around the world leads to some wonderful stories concerning people and changing technologies as well...in all, a fun read about an exciting period in the world of advertising"-- Communications Booknotes Quarterly .
Table of Content
Table of Contents Preface 1. Midstream in a Career 2. Advertising and Its History 3. Adapting to Financial Change 4. Commercials at Their Best 5. Back at the Dorchester 6. England and Guild Visitors 7. Land's End and Career Objectives 8. The Edit, Marilyn Monroe and Dina Merrill 9. A Xerox Machine 10. Nepotism 101 11. Scandalous Behavior 12. The Name's the Game 13. Good Luck in Multiples 14. Lamp Repair 15. Pursuit of Young Viewers and the Moon 16. An Established Producer 17. Farewell to Milkshakes and Ice Cream 18. National Drivers Safety Test 19. Wilshire Boulevard to Cliveden on Thames 20. Filming at the LBJ Ranch 21. Actors' Revenge and Ravioli 22. The White House Lawn and Applause from the Secret Service 23. A Collection of Thoughts 24. Senta Berger: A Dazzling Beauty 25. Howard Zieff: An Exceptional Talent 26. Weather Permitting 27. See the Nice Man; or, A Talent to Remember 28. Real People and Real Change 29. Back to Modeling--Well, Sorta 30. Look Out How You Use Proud Words 31. Rome and Grindelwald 32. Cars and Midgets in Space; or, Stuck in Beverly Hills Chapter Notes Bibliography Index
Copyright Date
2016
Topic
Television / General, General
Lccn
2015-044624
Dewey Decimal
659.14/309730904
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics, Performing Arts

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% positieve feedback
1,2M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.8
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (342.551)

o***5 (1489)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
AAAAA+++++ Thanks!!! :-)
s***1 (31)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
I just started to read the book so far very good
m***r (1693)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent transaction!