|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

The Cultural Industries by David Hesmondhalgh (English) Paperback Book

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $63,10
OngeveerEUR 58,18
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Calgary, Alberta, Canada
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 5 jun en do, 13 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:364804697938
Laatst bijgewerkt op 24 mei 2024 02:37:39 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9781526424105
Book Title
The Cultural Industries
ISBN
9781526424105
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Cultural Industries
Item Height
1.2in
Author
David Hesmondhalgh
Item Length
9.8in
Publisher
SAGE Publications, The Limited
Item Width
7in
Item Weight
35 Oz
Number of Pages
568 Pages

Over dit product

Product Information

An undisputed classic, the Fourth Edition of this bestselling media studies text offers an unparalleled analysis of the cultural industries. Bringing together a huge range of research, theory and key concepts, David Hesmondhalgh provides an accessible yet critical exploration of cultural production and consumption in the global media landscape. This new edition: Analyses the influence of IT and tech companies like Google, Apple, Amazon and Facebook on the cultural industries. Discusses the impact of digital technologies on industries such as music, TV, newspapers, books and digital games. Explores the effects of digitalisation on culture, discussing critical issues like participation, power, commercialism, surveillance, and labour. Examines the changing conceptions of audiences, and the increasing influence of market research, audience tracking and advertising. As one of the most read, most studied and most cited books in the field, this Fourth Edition is an essential resource for students and researchers of media and communication studies, the cultural and creative industries, cultural studies and the sociology of the media.

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, The Limited
ISBN-10
152642410x
ISBN-13
9781526424105
eBay Product ID (ePID)
9038627710

Product Key Features

Author
David Hesmondhalgh
Publication Name
Cultural Industries
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
568 Pages

Dimensions

Item Length
9.8in
Item Height
1.2in
Item Width
7in
Item Weight
35 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Nx634
Edition Number
4
Reviews
Hesmondhalgh has done all students of media and communication a great service by updating this book, which offers a necessary and comprehensive map of the world of cultural industries. It is an indispensable resource for researchers and students across the world.
Table of Content
PART ONE: INTRODUCING THE CULTURAL INDUSTRIESChapter 1 Change and Continuity, Power and CreativityChapter 2 The Cultural Industries Approach: Distinctive Features of Culture-Producing BusinessesPART TWO: ANALYTICAL FRAMEWORKSChapter 3 Theories of Culture, Theories of Cultural ProductionChapter 4 Cultural Industries in the Twentieth Century: The Key FeaturesChapter 5 Why the Cultural Industries Began to Change in the 1980sPART THREE: POLICY CHANGEChapter 6 Policy Change in Media and Telecommunications: Marketisation and CopyrightChapter 7 Cultural Policy: Creative Cities, Creative Industries, Creative EconomiesPART FOUR: CHANGE AND CONTINUITY IN THE CULTURAL INDUSTRIES, 1990-2017Chapter 8 Ownership (1): Concentration, Conglomeration and Corporate Power, 1980-2010Chapter 9 Ownership (2): Concentration, Conglomeration and Corporate Power, 2010 onwardsChapter 10 How the Claims of Digital Optimists were Contradicted by the Rise of Digital CultureChapter 11 The Effects of Digital Networks on Individual IndustriesChapter 12 Creativity, Commerce and OrganisationChapter 13 Working Conditions and Inequalities in the Cultural IndustriesChapter 14 Internationalisation: Neither Globalisation nor Cultural ImperialismChapter 15 Texts: Diversity, Quality and Social JusticeChapter 16 Conclusions: A New Era in Cultural Production?Glossary
Copyright Date
2019
Topic
Media Studies, Industries / General, Sociology / General
Dewey Decimal
338.477
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics, Social Science

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.023.730)

v***r (1123)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A+++++
f***f (653)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A+
s***i (60)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item as described. Glad to find these as they aren’t available in the US.