Hebt u iets om te verkopen?

Chinese Strategic Decision-making on CSR by Shuo Wang (English) Paperback Book

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $70,13
OngeveerEUR 65,65
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 9 jul en vr, 19 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:364702680931
Laatst bijgewerkt op 19 mei 2024 13:53:21 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9783662515150
Type
NA
Publication Name
NA
ISBN
9783662515150
Book Title
Chinese Strategic Decision-Making on Csr
Book Series
Csr, Sustainability, Ethics and Governance Ser.
Publisher
Springer Berlin / Heidelberg
Item Length
9.3 in
Publication Year
2016
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Author
Shuo Wang
Genre
Business & Economics
Topic
Leadership, Marketing / General, Business Ethics, International / General, Strategic Planning
Item Weight
95.3 Oz
Item Width
6.1 in
Number of Pages
Xviii, 153 Pages

Over dit product

Product Information

This research study attempts to provide a comprehensive CSR literature review, analyze corporate social responsibility (CSR) issues from the strategic decision-making (SDM) perspective, and investigate the process of managers' CSR- related SDM in China. In particular, it utilizes content analysis to examine selected CSR articles from published studies, in order to evaluate the trends in CSR theory development as well as to identify the variables, constructs, and relationships within CSR theory. The review indicates that CSR should be involved in organizational strategies. Therefore, this study reviews the relevant theoretical and empirical literature in the SDM area. Firstly, it summarizes the broader context of strategic decisions and points out factors in the external environment and organizational characteristics that influence the SDM process of managers. Secondly, it articulates the influences of individual characteristics on the SDM. Thirdly, it examines the process of SDM using the rational and bounded rationality theory of decision making. Finally, on the basis of the SDM model, the author generates a research model which proposes the links between vital and influential factors from an integrated perspective. This book also provides a detailed description of how to choose a proper method for the CSR-related SDM research, the process of survey design, sampling methods, and survey administration. In particular, the author utilized a policy-capturing method to develop a series of scenarios concerning CSR activities and an explanation of this method is provided. It reports research findings of this study and provides an extensive and thorough discussion and compares it with previous empirical studies. The conclusion summarizes the research findings and their theoretical and practical implications.

Product Identifiers

Publisher
Springer Berlin / Heidelberg
ISBN-10
3662515156
ISBN-13
9783662515150
eBay Product ID (ePID)
237792897

Product Key Features

Book Title
Chinese Strategic Decision-Making on Csr
Number of Pages
Xviii, 153 Pages
Language
English
Publication Year
2016
Topic
Leadership, Marketing / General, Business Ethics, International / General, Strategic Planning
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Shuo Wang
Book Series
Csr, Sustainability, Ethics and Governance Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
95.3 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Dewey Edition
23
Number of Volumes
1 Vol.
Dewey Decimal
658.4080951
Lc Classification Number
Hd30.28
Table of Content
Introduction.- Literature review of corporate social responsibility.- CSR-related SDM process and hypothesis development.- Methodology and research design.- Data analysis and hypothesis testing.- Discussion of findings.- Conclusion.
Copyright Date
2015

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.025.627)

l***y (152)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Quick shipping. Great eBay seller!
l***b (39)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Took a very long time to arrive but that was consistent with other feedback. The seller did contact me to let me know when it would ship.
h***o (1414)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Don't order from this seller if you're in a rush for the item. It took 3 weeks to receive mny item