|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

The Routledge Companion to Urban Media and Communication by Zlatan Krajina (Engl

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
GBP 159,49
OngeveerEUR 185,85
Verzendkosten:
GBP 2,81 (ongeveer EUR 3,27) Standaardverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Melbourne, Australië
Levering:
Geschatte levering tussen di, 21 mei en di, 4 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 5 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:364671414592
Laatst bijgewerkt op 09 apr 2024 23:41:07 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9780415792554
Book Title
The Routledge Companion to Urban Media and Communication
ISBN
9780415792554
Subject Area
Urban Planning
Publication Name
The Routledge Companion to Urban Media and Communication
Publisher
Taylor & Francis LTD
Subject
Sociology
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
246mm
Author
Deborah Stevenson, Zlatan Krajina
Item Width
174mm
Item Weight
1021g
Number of Pages
488 Pages

Over dit product

Product Information

The Routledge Companion to Urban Media and Communication traces central debates within the burgeoning interdisciplinary research on mediated cities and urban communication. The volume brings together diverse perspectives and global case studies to map key areas of research within media, cultural and urban studies, where a joint focus on communications and cities has made important innovations in how we understand urban space, technology, identity and community. Exploring the rise and growing complexity of urban media and communication as the next key theme for both urban and media studies, the book gathers and reviews fast-developing knowledge on specific emergent phenomena such as: reading the city as symbol and text; understanding urban infrastructures as media (and vice-versa); the rise of global cities; urban and suburban media cultures: newspapers, cinema, radio, television and the mobile phone; changing spaces and practices of urban consumption; the mediation of the neighbourhood, community and diaspora; the centrality of culture to urban regeneration; communicative responses to urban crises such as racism, poverty and pollution; the role of street art in the negotiation of 'the right to the city'; city competition and urban branding; outdoor advertising; moving image architecture; 'smart'/cyber urbanism; the emergence of Media City production spaces and clusters. Charting key debates and neglected connections between cities and media, this book challenges what we know about contemporary urban living and introduces innovative frameworks for understanding cities, media and their futures. As such, it will be an essential resource for students and scholars of media and communication studies, urban communication, urban sociology, urban planning and design, architecture, visual cultures, urban geography, art history, politics, cultural studies, anthropology and cultural policy studies, as well as those working with governmental agencies, cultural foundations and institutes, and policy think tanks.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415792554
eBay Product ID (ePID)
28046589887

Product Key Features

Subject Area
Urban Planning
Author
Deborah Stevenson, Zlatan Krajina
Publication Name
The Routledge Companion to Urban Media and Communication
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Sociology
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
488 Pages

Dimensions

Item Height
246mm
Item Width
174mm
Item Weight
1021g

Additional Product Features

Editor
Zlatan Krajina, Deborah Stevenson
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
Btw-nummer:
  • GB 324767388
Handelsregistratienummer:
  • 05034144
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
The Nile UK Shop

The Nile UK Shop

98,2% positieve feedback
92K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (23.674)

c***2 (113)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
All delivered in good condition THANKYOU.
-***o (83)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
item as stated ,
s***i (5528)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Many thanks 😊 very happy with my deck of cards 🙏