|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Retailing Triumphs and Blunders: Victims of Competition in the New Age of Market

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $139,68
OngeveerEUR 128,67
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fairfield, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 15 jun en do, 27 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:364451584235
Laatst bijgewerkt op 05 mrt 2024 10:21:58 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-13
9780899308692
Book Title
Retailing Triumphs and Blunders
ISBN
9780899308692
Publication Year
1995
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Retailing Triumphs and Blunders : Victims of Competition in the New Age of Marketing Management
Item Height
0.8in
Author
Ronald D. Michman, Alan J. Greco
Item Length
9in
Publisher
Bloomsbury Publishing USA
Item Width
6in
Item Weight
20.5 Oz
Number of Pages
280 Pages

Over dit product

Product Information

In today's world of galloping change, adjustment and anticipation have become ever more vital for retail operations. Many retailers have successfully anticipated change, while others have simply become relics of retailing history. Facing intense environmental competition, different types of retail institutions, whether a mass merchandiser or a hotel, find themselves confronting different types of challenges. The stories of a spectrum of retailers highlight the variables necessary for duplicating success and avoiding failure. This timely work provides a starting point for understanding the complexities and interrelationships in retail management.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing USA
ISBN-10
0899308694
ISBN-13
9780899308692
eBay Product ID (ePID)
482874

Product Key Features

Author
Ronald D. Michman, Alan J. Greco
Publication Name
Retailing Triumphs and Blunders : Victims of Competition in the New Age of Marketing Management
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
1995
Type
Textbook
Number of Pages
280 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.8in
Item Width
6in
Item Weight
20.5 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5429
Reviews
"This book is interesting, informative, and easy to read. It is recommended for retailing managers, academcs, and students." Journal of Consumer Marketing
Table of Content
Preface Acknowledgments Department Stores: Dinosaurs and Champions Mass Retailers: Gone Are the Days The Old Five and Dime: An Endangered Species Supermarkets: Competitive Victims Discounters: Challengers and Warriors Specialty Clothing Stories: Battling the Giants Home Improvement Centers: A New Powerhouse Hamburgers: Gold in Those Hills Hotels: Adventures in Lifestyle Market Segmentation Credit Cards: The Plastic Wars In-Home Shopping: Retailing without Walls Selected Bibliography Index
Copyright Date
1995
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General, Industries / Retailing, Decision-Making & Problem Solving, General
Lccn
95-019469
Dewey Decimal
658.8/7
Dewey Edition
20
Illustrated
Yes
Genre
Education, Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positieve feedback
2,7M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.024.153)

c***_ (65)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Super awesome, fast shipping, reliable custom.I will buy from this one again
s***5 (1045)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
I have ordered many books from this seller and I have always been very happy. This book arrived early and looks brand new and perfect, exactly as listed. Thanks!!
s***s (247)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great pricing, book is in excellent condition, and fast shipping. Thank you so much!