Biedingen verkocht op ma, 26 nov om 9:59 PM.
Hebt u iets om te verkopen?

Caylus Board Game by Ystari. English & French Version 2005. Brand New & RARE!

Objectstaat:
Nieuw
Afgelopen: 26 nov 2018 21:59:16 CET
Winnend bod:
GBP 16,00
OngeveerEUR 18,79
Verzendkosten:
GBP 14,99 (ongeveer EUR 17,61) Expresverzending. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Tring, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen do, 30 mei en do, 6 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:362490859310

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een gloednieuw, ongebruikt, ongeopend en onbeschadigd object. Voor de volledige gegevens ...
Brand
Ystari
Game Type
Board Game, Educational Game, Family Game, Skill & Action Game
Theme
Escape, Fantasy
Title
Caylus
Year
2005
Min. Number of Players
2 players
Material
Cardboard, Wood
Recommended Age Range
12+
Modified Item
No
Type
Complete Game

Objectbeschrijving van de verkoper

Reageert meestal binnen 24 uur
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.