|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Art And Advertising, Paperback by Gibbons, Joan, Like New Used, Free shipping...

Objectstaat:
Vrijwel nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $39,80
OngeveerEUR 36,70
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Jessup, Maryland, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 11 jun en za, 22 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:355674585324
Laatst bijgewerkt op 30 apr 2024 06:03:58 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Vrijwel nieuw: Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar ...
Book Title
Art And Advertising
ISBN
9781850435860
Publication Name
Art and Advertising
Item Length
8.3in
Publisher
I. B. Tauris & Company, The Limited
Publication Year
2005
Series
Art and Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4in
Author
Joan Gibbons
Item Width
5.8in
Item Weight
9 Oz
Number of Pages
208 Pages

Over dit product

Product Information

Over the past twenty-five years the relationship between art and advertising has become increasingly varied and complex, with artists appropriating the billboards and neon displays of the ad world, and advertising strategies borrowing both the tactics and imagery of contemporary art. This wide-ranging book charts key points of contact, overlap and exchange between the two fields. Joan Gibbons looks at the work of a number of artists from Barbara Kruger, Les Levine and Victor Burgin though to Sylvie Fleurie and Swetlana Heger and at cutting edge advertising campaigns including Benson's Silk Cut, Benetton's Shock of Reality and US agency Wieden and Kennedy's work for Nike. She discusses too the various collaborations and crossovers between art and advertising: the work of artist, director and creative Tony Kaye; adman turned collector Charles Saatchi and the issues of celebrity and branding that surround him; and the endorsement of art by highly branded products such as Absolut Vodka, to show that art and advertising are more mutually enriching than ever.

Product Identifiers

Publisher
I. B. Tauris & Company, The Limited
ISBN-10
1850435863
ISBN-13
9781850435860
eBay Product ID (ePID)
47536767

Product Key Features

Author
Joan Gibbons
Publication Name
Art and Advertising
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2005
Series
Art and Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
208 Pages

Dimensions

Item Length
8.3in
Item Height
0.4in
Item Width
5.8in
Item Weight
9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
N72.I5
Table of Content
Acknowledgements * Introduction * Word Play * Art Invades and Appropriates * From Capitalist Realism to Surrealism (and back again) * Reality Bites: from the Abject to the Sublime * Tony Kaye: Both Sides Now * Wieden & Kennedy and Nike Advertising * Charles Saatchi and the young British artists * Celebrity: the Art of Branding and the Branding of Art * Conclusion * Bibliography Acknowledgements * Introduction * Word Play * Art Invades and Appropriates * From Capitalist Realism to Surrealism (and back again) * Reality Bites: from the Abject to the Sublime * Tony Kaye: Both Sides Now * Wieden & Kennedy and Nike Advertising * Charles Saatchi and the young British artists * Celebrity: the Art of Branding and the Branding of Art * Conclusion * Bibliography
Copyright Date
2005
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Business Aspects, Popular Culture, Advertising & Promotion
Lccn
2005-282360
Dewey Decimal
701.03
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Art, Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% positieve feedback
1,2M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.8
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (342.059)

s***e (1789)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A+++++
h***t (831)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As described
m***l (1354)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
FINALLY! I found the piano score for Liszt's gorgeous piano concerto #1 at a great price! 5 STARS!!!!!