|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Apple Game Frameworks and Technologies : Build 2d Games With Spritekit & Swif...

Objectstaat:
Nieuw
3 beschikbaar
Prijs:
US $51,82
OngeveerEUR 47,93
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Jessup, Maryland, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 25 jun en za, 6 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:353773951778
Laatst bijgewerkt op 09 mei 2024 22:31:57 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
Apple Game Frameworks and Technologies : Build 2d Games With Spri
ISBN
9781680507843
Subject Area
Computers, Mathematics
Publication Name
Apple Game Frameworks and Technologies : Build 2D Games with Spritekit and Swift
Item Length
9.7 in
Publisher
Pragmatic Programmers, LLC, T.H.E.
Subject
Programming / Games, Programming Languages / General, Operating Systems / Apple (Mac OS & iOS), General
Publication Year
2021
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
1.3 in
Author
Tammy Coron
Item Width
7.5 in
Item Weight
32.6 Oz
Number of Pages
500 Pages

Over dit product

Product Information

Design and develop sophisticated 2D games that are as much fun to make as they are to play. From particle effects and pathfinding to social integration and monetization, this complete tour of Apple's powerful suite of game technologies covers it all. Familiar with Swift but new to game development? No problem. Start with the basics and then layer in the complexity as you work your way through three exciting - and fully playable - games. In the end, you'll know everything you need to go off and create your own video game masterpiece for any Apple platform. Discover the power of Apple Game Frameworks, Xcode, and Swift by building three exciting games: Gloop Drop - a new twist on a classic arcade game, Val's Revenge - a roguelike dungeon crawler, and Hog - a social player vs. player mobile dice game. With Apple Game Frameworks, you can create high-performance, power-efficient games that work across all Apple platforms, including iOS, macOS, tvOS, and watchOS. In this book, you'll discover how to... Design and develop rich 2D gaming experiences using Apple's built-in game frameworks. Harness the power of SpriteKit using Xcode and Swift to create engaging player experiences. Use the visual Scene Editor to build complete scenes. Unleash the power of the Particle Editor to create amazing effects. Use GameplayKit to add advanced features to your games like pathfinding, artificial intelligence, and complex rule systems. Build larger, more complex worlds with tile maps and Xcode's visual Tile Map editor. Bring people together using GameKit and Game Center, Apple's social gaming network. Increase revenue with third-party banner ads and rewarded ads using Google AdMob (TM). Monetize your games with StoreKit and in-app purchases. So, grab your gear and get your game on - it's time to level up your skills. What You Need: macOS Mojave 10.14.6 or newer Xcode 11.3 or newer Basic knowledge of Swift 5.1.4 or newer

Product Identifiers

Publisher
Pragmatic Programmers, LLC, T.H.E.
ISBN-10
1680507842
ISBN-13
9781680507843
eBay Product ID (ePID)
8050396819

Product Key Features

Author
Tammy Coron
Publication Name
Apple Game Frameworks and Technologies : Build 2D Games with Spritekit and Swift
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Programming / Games, Programming Languages / General, Operating Systems / Apple (Mac OS & iOS), General
Publication Year
2021
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Mathematics
Number of Pages
500 Pages

Dimensions

Item Length
9.7 in
Item Height
1.3 in
Item Width
7.5 in
Item Weight
32.6 Oz

Additional Product Features

LCCN
2023-277423
Lc Classification Number
Qa76.76.C672
Target Audience
Scholarly & Professional
Dewey Decimal
794.81526
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% positieve feedback
1,2M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.8
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (343.296)

5***o (153)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item shipped quickly and was well packaged. The item fits the description.
r***a (505)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great eBayer, item was in good condition.
v***e (39)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent, just as offered.