Afbeelding 1 van 2
Afbeelding 1 van 2
At the Chef's Table - Hardcover NEW Vanina Leschzin 2015-06-03
GBP 27,06
OngeveerEUR 32,45
Objectstaat:
Nieuw
Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of beschadigd zijn. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details.
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten.
Bevindt zich in: PR9 8QH Southport UK, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:352508673961
Specificaties
- Objectstaat
- Weight
- 532grams
- Subjects
- Business, Finance & Law, Biographies & Histories, Business & Eco
- Pages
- 312
- Size
- 15.2 x 2 x 22.9 cm
- Publication Date
- 03/06/2015
- ISBN
- 9780804787970
- Publication Year
- 2015
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- At the Chef's Table: Culinary Creativity in Elite Restaurants
- Item Height
- 229 mm
- Publisher
- Stanford University Press
- Item Width
- 152 mm
- Subject
- Sociology, Management
- Item Weight
- 499 g
- Number of Pages
- 272 Pages
Over dit product
Product Information
This book is about the creative work of chefs at top restaurants in New York and San Francisco. Based on interviews with chefs and observation in restaurant kitchens, the book explores the question of how and why chefs make choices about the dishes they put on their menus. It answers this question by examining a whole range of areas, including chefs' careers, restaurant ratings and reviews, social networks, how chefs think about food and go about creating new dishes, and how status influences their work and careers. Chefs at top restaurants face competing pressures to deliver complex and creative dishes, and navigate market forces to run a profitable business in an industry with exceptionally high costs and low profit margins. Creating a distinctive and original culinary style allows them to stand out in the market, but making the familiar food that many customers want ensures that they can stay in business. Chefs must make choices between these competing pressures. In explaining how they do so, this book uses the case study of high cuisine to analyze, more generally, how people in creative occupations navigate a context that is rife with uncertainty, high pressures, and contradicting forces.
Product Identifiers
Publisher
Stanford University Press
ISBN-13
9780804787970
eBay Product ID (ePID)
212873033
Product Key Features
Publication Name
At the Chef's Table: Culinary Creativity in Elite Restaurants
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Sociology, Management
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
272 Pages
Dimensions
Item Height
229 mm
Item Width
152 mm
Item Weight
499 g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Charlies Chapters Ltd
Charles Sword
81 Balmoral Drive
SOUTHPORT
Merseyside
PR9 8QH
United Kingdom
krddf
Btw-nummer:
- GB 920245361
Handelsregistratienummer:
- 06386895
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 06386895
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (354.221)
- 7***9 (2520)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopFast delivery, as described, great, thank you very much
- j***o (1727)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopSpot On A++
- p***m (3048)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopDelighted. Thank you.
Dit is een privé-aanbieding en uw identiteit wordt alleen bekendgemaakt aan de verkoper.