Afbeelding 1 van 14
Afbeelding 1 van 14
HBR Guide to Coaching Employees, Harvard Business Revie
US $12,49
OngeveerEUR 11,22
of Beste voorstel
Objectstaat:
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Verzendkosten:
Gratis USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Greenbrier, Tennessee, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 27 sep en ma, 30 sep tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:335356588167
Specificaties
- Objectstaat
- Artist
- Harvard Business Review
- Brand
- N/A
- Date of Publication
- 20141209
- Type
- Paperback / softback
- EAN
- 9781625275332
- ISBN
- 1625275331
- Publication Name
- N/A
- Release Title
- HBR Guide to Coaching Employees
- Colour
- N/A
- Book Title
- Hbr Guide to Coaching Employees (Hbr Guide Series)
- Book Series
- Hbr Guide Ser.
- Publisher
- Harvard Business Review Press
- Item Length
- 9 in
- Publication Year
- 2014
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 0.6 in
- Genre
- Business & Economics
- Topic
- Training, Leadership, Personal Success, Skills
- Item Weight
- 8 Oz
- Item Width
- 5 in
- Number of Pages
- 192 Pages
Objectbeschrijving van de verkoper
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.