|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

DEAF EPISTEMOLOGIES, IDENTITY, AND LEARNING: A COMPARATIVE By De Goedele A. M.

~ MINT Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days ~
Objectstaat:
Vrijwel nieuw
Book is in Like New / near Mint Condition. Will include dust jacket if it originally came with ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $47,75
OngeveerEUR 44,16
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: US, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 3 jun en wo, 5 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:335347504519

Specificaties

Objectstaat
Vrijwel nieuw
Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Book is in Like New / near Mint Condition. Will include dust jacket if it originally came with ...
ISBN-10
1563686708
Book Title
Deaf Epistemologies, Identity, and Learning: A Comparative
ISBN
9781563686702
Publication Name
Deaf Epistemologies, Identity, and Learning : a Comparative Perspective
Item Length
10in
Publisher
Gallaudet University Press
Series
Deaf Education Ser.
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.9in
Author
Goedele A. M. De Clerck
Item Width
7in
Item Weight
26.2 Oz
Number of Pages
256 Pages

Over dit product

Product Information

Goedele A. M. De Clerck presents cross-cultural comparative research that examines and documents where deaf flourishing occurs and how it can be advanced. She spotlights collective and dynamic resources of knowledge and learning; the coexistence of lived differences; social, linguistic, cultural, and psychological capital; and human potential and creativity. Deaf Epistemologies, Identity, and Learning argues for an inclusive approach to the intrinsic human diversity in society, education, and scholarship, and shows how emotions of hope, frustration, and humiliation contribute to the construction of identity and community. De Clerck also considers global to local dynamics in deaf identity, deaf culture, deaf education, and deaf empowerment. She presents empirical research through case studies of the emancipation processes for deaf people in Flanders (a region of Belgium), the United States (specifically, at Gallaudet University in Washington, DC), and the West African nation of Cameroon. These three settings illuminate different phases of emancipation in different contexts, and the research findings are integrated into a broader literature review and subjected to theoretical reflection. De Clerck's anthropology of deaf flourishing draws from her critical application of the empowerment paradigm in settings of daily life, research, leadership, and community work, as she explores identity and well-being through an interdisciplinary lens. This work is centered around practices of signed storytelling and posits learning as the primary access and pathway to culture, identity, values, and change. Change driven by the learning process is considered an awakening--and through this awakening, the deaf community can gain hope, empowerment, and full citizenship. In this way, deaf people are allowed to shape their histories, and the result is the elevation of all aspects of deaf lives around the world.

Product Identifiers

Publisher
Gallaudet University Press
ISBN-10
1563686708
ISBN-13
9781563686702
eBay Product ID (ePID)
224334521

Product Key Features

Author
Goedele A. M. De Clerck
Publication Name
Deaf Epistemologies, Identity, and Learning : a Comparative Perspective
Format
Hardcover
Language
English
Series
Deaf Education Ser.
Publication Year
2017
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
10in
Item Height
0.9in
Item Width
7in
Item Weight
26.2 Oz

Additional Product Features

Series Volume Number
6
Lc Classification Number
Hv2430.D4 2016
Copyright Date
2016
Topic
Special Education / General, Special Education / Physical Disabilities
Lccn
2016-029289
Dewey Decimal
305.9/082
Illustrated
Yes
Genre
Education

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.erotsrebuz@selas
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
ZUBER

ZUBER

98,1% positieve feedback
855K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (263.438)

a***u (324)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent communication. As described and on time.
w***w (456)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great condition, well packaged, fast delivery
r***0 (117)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you!